Fejl i strømforsyning på Grundig DSR6450

Fejl i strF8%mforsyning pE5% Grundig DSR6450

Det er en satelitmodtager med hardisk.

Selve harddisk optagning og alt med harddisken virker ikke.
Jeg har nu skiftet hardisken men en ny af samme model WD800BB
formateret med FAT32
men det hjE6%lper ikke. Jeg kom i tanke om at jeg havde en
strF8%mforsyning liggende til externe hardiske
den har jeg sat til og alt virker.
AltsE5% min konklusion er at det mE5% vE6%re en fejl i strF8%mforsyningen.

Er der nogen der har erfaring med sE5%dan en ?

Eller er der nogen der ligge inde med et diagram over sE5%dan en.

MVH.

Brian

Re: Fejl i strømforsyning på Grundig DS R6450

Ikke umiddelbart.

Da maskinen "ellers" virker, men at harddisken ikke kommer igang, så er
mit bud som følger.

Skift alle elektrolytkondensatorene i strømforsyningen på sekundærsiden
og du er 99 % sikkert kørende igen.

Montér helst kun 105 graders lav ESR typer.

// Per.

Re: Fejl i strømforsyning på Grundig DS R6450
Hej!

Husk lige dem på primærsiden ligeledes, undtagen den store hovedlyt.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline