Fejl i PDF-filer

Jeg plejer at hente mine datasheets fra dette link:

http://www.datasheetarchive.com /

men har på det seneste været forhindret idet den kommer
frem og siger, der er fejl i filen - og afbryder bare overførslen!

Ja, og så er der den åndsvage gættequis man skal igennem -
det virker sgu' også megte, MEGET irriterende !

Men har I også oplevet det med fejl i PFD-filerne eller gør jeg
noger forkert ?

Mvh
KSor

Re: Fejl i PDF-filer
Hej KS

Jeg checkede lige og oplever ingen fejl, så måske du skulle komme
med nogle konkrete datablade du ikke kan åbne.

Re: Fejl i PDF-filer

Hej KS

Jeg checkede lige og oplever ingen fejl, så måske du skulle komme
med nogle konkrete datablade du ikke kan åbne.

Jamen det var det LCD-display fra LC-meteret du sendte linke til -
AMPIRE AC-162D - men i dag er der ingen problemer !

Man skal ikke engang igennem "gættelegen" i dag !

Jeg prøvede lig med flere af dem jeg mener at kunne huske jeg har
spurgt på de sidste dage, og der er ingen problem - men sjovt nok
er det KUN nogle af dem, hvor "gættelegen" kommer frem.

Nå, men det ser ud til at være i orden nu.

Mvh
KSor

Re: Fejl i PDF-filer

Det er nok nærmere på din computer det er galt.....

Re: Fejl i PDF-filer
<snip>

<snip>

Når det sker næste gang, så prøv at åbne "pdf" filen i en tekst editor.
For jeg tror ikke at de filer du har, er pdf filer, men fejlbeskeder fra
serveren. Hvis filen starter med "%PDF" i tekst, så er det pdf filer der
er korrupte, men jeg tror at det er "404 not found" eller "403 forbidden"
beskeder i html format, og det vil du nemt kunne se.
Lad være med at bruge MS Notepad hvis de fylder +1MB, det kan programmet
ikke lide, men hvis de er så store, så er det ikke fejl beskeder i tekst.

Troels Ringsmose Feddersen

Site Timeline