ExpressPCB, udskriv uden grid, how to do?

Hej,

Jeg har hentet ExpressPCB, for at bruge det til at tegne print med. Det
går sådan set også meget godt, men når jeg vil udskrive. Kan jeg ikke
undgå, at få grid mønsteret med på udskriften, selv om jeg har slået vis
grid fra. Det er jo lidt træls, når det er planen, at benytte udskriften
til foto print. Er der nogen der har ideer til hvordan jeg løser det,
eller en henvisning til et andet program?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Anders

Re: ExpressPCB, udskriv uden grid, how to do?

Hvis jeg eksportere, bliver alt andet end kobberbanerne sort, det er en
f. stort arbejde at retouchere i et billedbehandlingsprogram..