Et par osciloskop begynder spørgsmål - Page 2

Re: Et par osciloskop begynder spørgsmål

//
Ja. Y-indgangen anvendes også.
Den nemmeste måde at få dette til at fungere på er

  a. Tilslut et signal til CH1 og CH2.
  b. Tryk AUTO SET
  c. Vælg TB-MODE -> X-DEFL -> CH2

CH1 en nu Y-indgang og CH2 er X-indgang.

Bjarne
//

Re: Et par osciloskop begynder spørgsmål

Yep, jeg fik et cirkel ved at koble 2 prober til den samme signal.
Kan jeg sE5% forbinde to almindelige BNC kabler med krokodil clips fra
denne kreds
til CH1 og CH2 indgang?

http://www.qsl.net/kd7rem/img/test/octopus.gif

Mvh.

Dusan

Re: Et par osciloskop begynder spørgsmål
ja... det kan du... men pas nu på... både dig selv og dit oscilloskop...

har du kigget lidt i den bog jeg sendte dig?

Rasmus

Re: Et par osciloskop begynder spørgsmål

Jeg er i gang med den..:)

Site Timeline