Erfaringer med T Hansen trådløs kamera

Hej NG.

Er der nogen der har erfaring med

Trådløs kamera fra T Hansen

Er den værd at investere i ?

Skal bruges til overvågning af en nyfødt.

J.

Reply to
J.

"> Er der nogen der har erfaring med

Jeg har et sådan sæt som skal indbygges i et modeltog. Det kører ganske fornuftigt, senderen er rimelig ufølsom for bevægelser og rækkeviden er som lovet. kameraet (CMOS chip) skal ha noget lys for at få et brugbart billede.

Til det formål vil jeg bruge et sort/hvidt kamera med indbygget IR lys som kan ”se” i mørke Samme firma laver et sådan sæt der hedder 202B –200mw

Mvh. Ole Vedel

Reply to
Ole Vedel

Ole Vedel skriver:

Hvordan har det det med overledninger ?

Vi har prøvet med et, men hvergang det kom forbi en overledningsmaste var der udefald.

Hej Ole

Jeg har lidt svært at tyde, hvad du mener.

Hvilket firma er det, der producere dem?

På forhånd tak.

J.

Reply to
J.

Jeg har ingen overledninger, det eneste sted med udfald er under en h-profil af jern i en mur. Modtagerens placering har stor betydning for hvor mange udfald der er.

Mvh. Ole Vedel

Reply to
Ole Vedel