elektronik butik i London

Jeg er på ferie i london, og har tænkt at jeg måske kunne finde nogle
elektronik forretninger som Brinck Elektronik hvor jeg kan købe billigt lcd
display, forskellige slags IC'er osv. Jeg kunne ikke umiddelbart finde nogle
forretninger. Har nogen en go' adresse?

MVH
Flemming

Re: elektronik butik i London

lcd
nogle

www.maplin.co.uk

/peter

Elektronikbutik - Berlin
Hej...
Når vi nu lige er omkring emnet, så søger jeg selvfølgelig også
elektronikbutikker i udlandet mens konen ser på tøj.
Har lige været en tur i Berlin og besøgt Conrad - jeg har aldrig set noget
lignende. Det er nu 3 uger siden jeg var der og jeg kunne formentlig ha'
gået rundt dernede endnu.
Absolut anbefalelsesværdigt (husk der er 2 butikker i Berlin - en meget stor
og en mega stor)

Mvh Jørgen

Re: Elektronikbutik - Berlin

havde du råd til at gå derind ?

jeg holder mig fra de steder pga der er så meget man lige skal have..

kasper

Re: Elektronikbutik - Berlin

Et forsigtigt gæt:
Konen havde taget kortet med i tøjbutikken, så risikoen var til at overse
;-)

'Bare stik mig en af hver'

og lad være med at sende regningen her, den bliver afvist :-)))))

--
mvh Uffe

Re: elektronik butik i London

Tottenham Court Road. Og sørg for at have nogle timer incl. transport
fra og til jeres mødested ;-)

MVH
Bo Holmqvist

Min email: fjern det kinesiske islæt ;-)

Et site for N-folk: www.jernhesten.dk
1:1 billeder fra mine ture:
http://www.holmqvist.dk/Billedgalleriet/index.htm

Re: elektronik butik i London
lcd
nogle
Prøv at kigge på Edgware Road, den går nord på fra Speakers Corner. Der har
tidligere været mange elektronik forretninger (også løsdele), men jeg ved
ikke om de stadig er der !

Mvh Morten

Site Timeline