Danfoss ECA 5118 regulering

Har fået en Danfoss ECA 5118 regulering fra et centralvarme system til rep
af en ven.
Problemet med den er, at den er ustabil, og det hele filmer på den bare man
røre lidt ved den, eller vil stille på den.
Det er jo sikkert en løs forbindelse et sted.

Men jeg ville lige høre om nogen her har erfaringer med sådan en styring,
eller har et diagram over den eller lign, eller måske et eksemplar liggende
i en skuffe et sted?

Hvis det skulle hjælpe har Jeg lagt et par billeder af den på:
http://zeroup.dk/get/p101008747.jpg
http://zeroup.dk/get/p101008805.jpg

/Tom

Re: Danfoss ECA 5118 regulering

Tag lige et billede internt fra den... for + bagside

Du skal sikkert have skiftet lytter... / måske relæer samt tjekket for
dårlige lodninger.

Kasper

Re: Danfoss ECA 5118 regulering

Hej Tom!
Jeg har et eksemplar liggende, den blev i overskud for mange E5%r siden,
da mit anlE6%g blev E6%ndret.
Du kan fE5% den for 500.00 Kr. excl. porto. Instruktion og
brugervejledning medfF8%lger.

Evt. kontakt pE5% mail: bl(fjern)@bazic.dk

M.v.j.

BF8%rge