Composite til RGB

Hejsa.

Jeg har et composite video signal, som jeg skal have ført ind i en monitor
med RGB+sync indgang.

Har nogen en god ide til hvordan sådan noget kan laves? Evt. et link til et
lignende kredsløb?

Ville det være bedre, hvis jeg kunne levere et S-video signal???

På forhånd tak for eventuelle gode ideer.

Mvh Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Re: Composite til RGB
Hej Rasmus

Jeg har et byggesæt liggende fra SONY, det hedder V7021 og klare
Composite eller Y/C ind og RGB +Sync ud.

Hvis du mailer mig en postadresse, ja så sender jeg sådan et.

Mvh Max

Re: Composite til RGB
Se, det kalder jeg samfundssind!

Max her har været så venlig at fremsende mig et helt byggesæt uden at ville
have noget for det!

Sådan - en stor tak.

Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Re: Composite til RGB
Næe men det er vel også ok at sende ham et par dråber af den fremragende som
tak...

/ Qbic

et

Site Timeline