Bogen om operationsforstærkere

Jeg husker den som en meget informativ bog om opamp.
Den findes ikke mere i handelen.
Der skulle vel ikke være en behjælpelig sjæl der ligger inde med en kopi fx
i PDF format. Hvis ja så vil jeg blive meget glad for at modtage en fil.

På forhånd tak for svaret.

Børge

Re: Bogen om operationsforstærkere

Du kan garanteret låne den på biblioteket.

Mvh.
Erik Klausen

Re: Bogen om operationsforstærkere

Denne fil (lavet af TI) er nu også ganske udmærket:

http://www.loddeklatten.dk/downloads/pdf/OpAmps%20for%20Everyone.pdf

Gandhi

Re: Bogen om operationsforstærkere

Tak for dette, desværre er mit engelske ikke så godt at jeg føler at jeg får
tilstrækkeligt udbytte. Det er b.l.a. begrundelsen for at efterlyse den
danske. Jeg har tidligere via denne gruppe modtaget lignende i PDF format.

Børge

Re: Bogen om operationsforstærkere
Hej Børge

Desværre har jeg den ikke.

Mvh Max

Re: Bogen om operationsforstærkere

jeg har ledt efter denne i længere tid, så jeg takker. Den er lige sendt
til printeren, så den ligger klar om et lille kvarter :-)

Lækker læsning. Jeg har stort set alle tilsvarende papers fra Analog
Devices.

Bo //

Re: Bogen om operationsforstærkere

Skulle du have en liste over dem? jeg er interesseret.. evnt. et screendump
med en oversigt over filnavne e.l.

--
Vh. Peter Andersen
www.mespilus.dk/salg

Re: Bogen om operationsforstærkere

Jeg er så gammel, at jeg har en stor del af det på PAPIR (et sjældent
medie nu om dage)

Et godt sted at starte er på www.analog.com og kigge under "resources i
nederste højre side. Herfra kommer man til mange tekniske artiklet. Jeg
har de sidste åar år været tilmeldt deres mail liste, og der kommer ind
imellem guldstøv fra den side. Ellers er AnalogDialog også læsværdigt,
selv om der efterhånden er en del digitalt støj.

Bo //
-analog og mixmode designer

Re: Bogen om operationsforstærkere
On Sun, 14 May 2006 08:58:24 +0200, Bo Bjerre

 der er en del af siderne der pt. er nede.

Vh Per

Re: Bogen om operationsforstærkere

Skriv til snipped-for-privacy@analog.com. De tager din henvendelse meget seriøst.

Christian Treldal
Re: Bogen om operationsforstærkere
Her er noget der ligner, hvis du kigger under link:
http://hjem.get2net.dk/bencar /

hilsen
Ole

Re: Bogen om operationsforstærkere

Hvis du indbetaler et passende depositum samt pakkeporto, så kan du låne
disse. Men de er ikke til salg.

www.tersgov.dk/elektronik.jpg

Claus

Re: Bogen om operationsforstærkere

Vær flink og udlån dem til Max i stedet......

Pænt pynt i stuen:

Re: Bogen om operationsforstærkere

Det er også det, jeg tilbyder ham!

Men jeg sender altså ikke mine bøger ud til vildtfremmede mennesker, jeg
aldrig har set eller hørt om, uden at have en sikkerhed for, at de kommer
igen, og at porto bliver betalt.

Jeg har været flink masser af gange, og er blevet røvrendt for mange gange,
og jeg gider ikke spilde så meget som fem minutter på at drive udlånte bøger
hjem, blot fordi man har været hjælpsom.

Hvis du synes, jeg stiller for store krav for at være hjælpsom, så kan du
vel låne ham dine egne. Du må da også have disse bøger...

Claus

Re: Bogen om operationsforstærkere

Nu er det ikke Max, men Børge (bl) du svarer.

Klart, samme her.
Dog ville jeg ikke være usikker på om Max ville returnere dem.....

Jeg har ikke ovennævnte bøger. Hvorfor skulle jeg have det?

Og havde jeg dem, havde de været en tur omkring Max for at blive
"digitaliseret".

Hvis du ellers fulgte lidt med her i gruppen ville du kende Max og hans
yderst hjælpsomme væsen, samt hans projekt med at samle og digitalisere
de ældre bøger der er udgået.

Jeg har personligt nydt godt af Max's hjælpsomhed flere gange.

Pænt pynt i stuen:

Re: Bogen om operationsforstærkere

Kener bogen. Den er rimelig god. Men der ligger en god dansk på nettet. Se
på http://hjem.get2net.dk/bencar/opamp/opampf.htm

Carsten

Re: Bogen om operationsforstærkere

Jeg føler trang til at supplere med George Philbrick's oprindelige
version, fra 1950'erne:
http://www.national.com/rap/images/BBB1.jpg
http://www.national.com/rap/images/BBB2.jpg
http://www.national.com/rap/images/DDD1.jpg