autoradio låst?

Efter at have erhvervet en 15 år gl.autoradio mrk Blaupunkt CAMBRIDGE SQM
39, viser det sig at den er låst. Og koden er gået tabt. Blaupkt. forlanger
flere hundrede kroner for at låse den op, så jeg spekulerede på om ikke der
var en nemmere vej. Kan nogen vise den vej?
Asger k.

Re: autoradio låst?

forlanger
der

Jeg har  en kasse af sådanne Blaupunkt radio'er som jeg ikke kender koden
på. De er udskiftet efter strømsvigt i en brugt bil, hvor man ikke har fået
koden med fra den forrige ejer. Det kan typisk ikke betale sig at få radioén
sendt ind til gen-oplåsning.
 men de er vist ret gode i "øst" landene til at knække koderne.

prøv selv at søge på google

mvh
JBH

Site Timeline