Adaptor til engelske strømstik

Jeg har bestilt en pc fra england.
Jeg går ud fra deres stik ikke umiddelbart kan sættes i en dansk
stikkontakt - så jeg skal nok have fat i en adaptor af en slags.
Nogen der ved hvilken type stik man bruger i UK, eller ved om denne
lille dims har et specifikt navn, så jeg ved hvad jeg skal bede om, i
den nærmeste elektronikforretning?

Re: Adaptor til engelske strømstik
Se svar i dk.forbruger

Re: Adaptor til engelske strømstik

De PC'er jeg kender til har løs netledning, så det er ikke et problem.
Du tager blot en DK netledning. Spændingen er den samme i UK og her.

Bo //

Re: Adaptor til engelske strømstik

Tak for det - jeg kigger på det, når maskinen engang arriverer fra UK

Site Timeline