8p din-stik

Ja de gamle runde (som også et alm 5-din kan gå i)
Jeg mangler både et han og et hunstik til ledningsmontering.

Nogen der har en ide til, hvem der kunne ligge inde med sådan to?

Det skal bruges til forlængelse af mikrofon-enheden til en Blue-tooth
autoradio.

Kim Olsen

Re: 8p din-stik
Vejle RC har dem:
http://www.vejle-rc.dk/web-shop.asp?showGroup22%&subGroup=DIN-STIK

-Søren

Re: 8p din-stik

Det er vel standard i enhver velassorteret rodekasse?
Karsten H. (7870)
Re: 8p din-stik
Ja det har det nok været engang, men det er vist mange år siden, at jeg i
det hele taget har brugt DIN stik, og 8p tror jeg faktisk aldrig jeg har
haft.
Men de er bestilt hos Brinck.

hilsen
Kim

Re: 8p din-stik

Tja, hvis det et stærkt begrænset antal, kan det være, at portoen er den
dyreste.
Karsten H. (7870)

Site Timeline