8255 PPI eller erstarning UPD71055 fra NEC

Hej NG

Er der nogen her som har et godt hint til hvor jeg får fat i en
8255'er eller dens erstatning UPD71055 i Ålborg området?

Helst i DIL pakke, men andre kan også gå an :o)

Jeg har selv tænkt på Farnell, RS-Components og ARL, men hvis nu der
var nogen i nabolaget :o). Jeg har forsøgt hos RCE i midtbyen, men ak.

Mvh
Thomas
My e-mail is composed in the following manner:
<sirname>.<lastname>(a)privat(dot)dk

Re: 8255 PPI eller erstarning UPD71055 fra NEC

Hvorfor ikke bare ringe og bestille hos enten elektronik lavpris eller århus
radio lager ? :) gør jeg altid ... selv om jeg kun bor 1 km fra deres
butikker i århus gider jeg ikke bevæge mig derhen fysisk...jeg lader
postmand per levere til døren :)...begge omtalte firmaer kan findes via
google.dk

Re: 8255 PPI eller erstarning UPD71055 fra NEC
On Thu, 18 Nov 2004 14:05:48 +0100, "Jan Pedersen"

Lyder som en rigtig god ide, men er der ikke en masse med efterkrav og
forsendelses-omkostninger? Kan man få en konto hos ARL eller Lavpris
elektronik?

Det er ved at være mange år siden jeg sidst købte stumper, da forgik
det inde i Jægergårdsgade i Århus (gamle ARL butik).

/Thomas
My e-mail is composed in the following manner:
<sirname>.<lastname>(a)privat(dot)dk

Re: 8255 PPI eller erstarning UPD71055 fra NEC

Elektronik Lavpris modtager betaling via betalingskort når man betaler
online på deres hjemmeside. Århus Radio Lager har kontoordning...men hvis
kun for folk med SE numre :)

Re: 8255 PPI eller erstarning UPD71055 fra NEC

Jeg reiner med at det er reservedel du er ute etter. Du bør være oppmerksom
på at de to kretsene du nevner ikke nødvendigvis er kompatible. Der er en
liten forskjell, og jeg har opplevd et par tilfeller der "den rette" kretsen
må brukes.

Jeg har liggende 2 - 4 stk UPD71055, og det er mulig at jeg også har 8255.
En mulighet dersom de blir vanskelig å skaffe.

HM

Re: 8255 PPI eller erstarning UPD71055 fra NEC
On 18 Nov 2004 15:39:36 +0100, "Harald Mossige"

Hej Harald
Tak for budet, men jeg har fundet dem andet steds.. det går dælme
hurtigt her på Usenet :o)

Det er til en af mine egne konstruktioner, så det betyder ikke noget
hvilkne type det er.

Tak for hjælpen
Mvh
Thomas
----
My e-mail is composed in the following manner:
<sirname>.<lastname>(a)privat(dot)dk

Site Timeline