1 Mhz blandere/mixere

Hejsa

Nu er blandere/mixere ikke lige det område jeg har mest styr på desværre...
Men jeg skal bruge nogle skal virke omkring 1Mhz. Hvordan bygges sådanne
eller er det bedre/nemmere med færdige kredse ?

Mvh

Re: 1 Mhz blandere/mixere
Hejsa

Men er det så noget der har større interesse end din modulator?
Det er såmen bare for at se, om det er noget man skal bruge sin tid på..

/Hauge

Re: 1 Mhz blandere/mixere

Disse er til mit modulator kredsløb. Fandt aldrig en færdig (de)modulator
der kan arbejde med en If frekvens på 1Mhz - alle dem jeg selv fandt samt
dem i foreslog her i gruppen var til FM-båndet eller højere.

Re: 1 Mhz blandere/mixere
Hejsa

Så er det jo selvfølgelig derfor man så bare lader som ingenting.. Men ok,
det er jo måden man opfører sig på, ingen hjælp herfra.

/Hauge

Re: 1 Mhz blandere/mixere

Helt iorden.

Re: 1 Mhz blandere/mixere
desværre...

Nu skriver du ikke hvad du skal bruge den til så det er lidt svært at give
råd men prøv at se på nogle af dem her.
NE602, SA602, NE612, SA612 Kan bruges fra DC til >100MHz.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Site Timeline