Žaruljice za bor

Malo neobiE8%no pitanje, jel ima gdje za kupiti obiE8%nih bijelih BE%aru=
ljica?
Naime, radi se o nekakvim "oldtimer" lampicama zanimljivog dizajna koje
su iskopane iz nekakve furde i koje bih htio osposobiti da rade.
Ima ih 10 komada B9%to znaE8%i da mi treba 22-24V BE%aruljice.
Mislio sam neB9%to ovakvo
https://www.conrad.hr/Miniaturne-ugradbene-svjetiljke-24-V-transparentna=
-00902442-Barthelme.htm?websale83D%conrad-hr&pi3D%727199&ci3D%SHOP_AREA_=
17393_0234050
Ali koliko vidim po slici, dosta su kratki pinovi tako da bi ih vjerojat=
no  =

trebao B9%tukati.
Problem je B9%to se BE%aruljce montiraju u nekakav adapter koji je dosta=
  =

dugaE8%ak, treba nekih 7mm
da se pinovi tek pojave na drugoj strani, a onda ih joB9% treba preklopi=
ti.

Re: Žaruljice za bor

Naime, radi se o nekakvim "oldtimer" lampicama zanimljivog dizajna koje
su iskopane iz nekakve furde i koje bih htio osposobiti da rade.

https://www.conrad.hr/Miniaturne-ugradbene-svjetiljke-24-V-transparentna-00902442-Barthelme.htm?websale8=conrad-hr&pi72%7199&ci=SHOP_AREA_17393_0234050
Ali koliko vidim po slici, dosta su kratki pinovi tako da bi ih vjerojatno

----------

http://www.ad-electronic.hr/rasvjeta%20-%20139/%C5%BEarulje%20-%20140/%C5%BEarulja-s-izvodima-24v-0,96w-40ma-5,3x19mm1659509-detalji

Re: Žaruljice za bor

ruljica?
na-00902442-Barthelme.htm?websale83D%conrad-hr&pi3D%727199&ci3D%SHOP_ARE=
A_17393_0234050

ta
piti.
%C5%BEarulja-s-izvodima-24v-0,96w-40ma-5,3x19mm1659509-detalji

To bi trebale biti te (iako link ne B9%ljaka ali sam ih uspio locirati) =
,  =

hvala

Re: Žaruljice za bor

Komp ti je ubanani? Server bio u banani?
Meni link sljaka!