Verenje na akumulator - fake ili ne???

https://www.youtube.com/watch?v=PV5oLPLUzrM&feature=youtu.be

Dakle pitanje je da li ovo moze stvarno raditi ili je muljaza?

Re: Verenje na akumulator - fake ili ne???

Pise ti dole u komentarima da ovo vuce oko 150 ampera i da je u
granicama normalnog koristenja akumulatora.... i isto pise da ako
predugo varis mogu akumulatori explodirati... znaci ocito nije fake,
samo oprezno s tim

Re: Verenje na akumulator - fake ili ne???

"Zok"  je napisao u poruci interesnoj grupi:nvvapp$gjl$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

https://www.youtube.com/watch?v=PV5oLPLUzrM&feature=youtu.be

Dakle pitanje je da li ovo moze stvarno raditi ili je muljaza?
--------------

Radi.

Re: Verenje na akumulator - fake ili ne???

I samo za operacije varenja kojima je dosta tih 24V?

Re: Verenje na akumulator - fake ili ne???

Struja nam treba, ne napon.

Re: Verenje na akumulator - fake ili ne???

A gdje si ti vidio struju bez napona!? :-)

Re: Verenje na akumulator - fake ili ne???

"Vaso"  je napisao u poruci interesnoj grupi:o05dtt$o44$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

A gdje si ti vidio struju bez napona!? :-)

Re: Verenje na akumulator - fake ili ne???

Re: Verenje na akumulator - fake ili ne???

napon da bi potekla struja, niti njegova visina.

VN radi inicijalnog probijanja i staranja luka, dok se zrak ne ionizira.

Re: Verenje na akumulator - fake ili ne???

Ako imam accu 74A od auta  koliko bi to centimetara moglo povariti? znam da
je pitanje "bolesno" ali recimo da ne upropastim accu dal mogu recimo 15cm
zavarit?

Re: Verenje na akumulator - fake ili ne???

https://www.tokic.hr/proizvodi/akumulatori/?PageSpeed=noscript

ima regulaciju do 120A (manji)
ali ovdje nema "regulacije"...

;->>

netko ko nema iskustva u varenju,

;->>

ovak nekak:

https://www.youtube.com/watch?v=p5Mh94_CsYA

ali bitna je volja...
;->>>

"Zok"  je napisao u poruci interesnoj grupi:o06v4q$29c$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

Ako imam accu 74A od auta  koliko bi to centimetara moglo povariti? znam da
je pitanje "bolesno" ali recimo da ne upropastim accu dal mogu recimo 15cm
zavarit?
----------------

Mozes s tim zavarit i vise od 2 metra, ako znas.

Elektrodom idi pod kutem 30 stupnjeva ili manje kad uhvati luk, nikako pod
90, taj tip na videu  ima jako preciznu ruku i zna jako dobro varit.
Dok gori luk, bitno ga je odrzavat plazmom od troske, sa plazmom idi po onom

busenja.

Re: Verenje na akumulator - fake ili ne???

Di mu je napon praznog hoda aparata za varenje cca, 60V.

Re: Verenje na akumulator - fake ili ne???

Hvala na smislenom i u praksi upotrebljivom odgovoru... :-)

Re: Verenje na akumulator - fake ili ne???

Radi, radi, nastane luk cak i kad nezelis...

Site Timeline