Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

Pero, mislim da ces morati korigirati dosta svojih kalkulatora!
Moji kalkulatori kazu:

gravitacijska konstanta je samo 4,68*10E(-11)!!

PS: I ovaj put nema prepisivanja,
koliko znam, takvih jos nema na 'Kuglinoj Zemlji'! :-)

Re: Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

"Vaso"  je napisao u poruci interesnoj grupi:o5f012$ed2$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

[...]

Crni Petre, jesi li ti ovdje:
http://free-zg.t-com.hr/paramedia/astro/htm/ugk.htm
napisao ovo:

( obrati paznju na zadnji N)??????

Re: Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

"Vaso"  je napisao u poruci interesnoj grupi:o5ola5$m53$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

Crni Petre, jesi li ti ovdje:
http://free-zg.t-com.hr/paramedia/astro/htm/ugk.htm
napisao ovo:

( obrati paznju na zadnji N)??????

Re: Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

G-konstanta je sila?
A da se ti i google prvo dogovorite:
https://www.google.hr/?gws_rd=ssl#newwindow=1&q=gravitational+constant

Re: Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

"Vaso"  je napisao u poruci interesnoj grupi:o5psga$mth$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

G-konstanta je sila?
A da se ti i google prvo dogovorite:
https://www.google.hr/?gws_rd=ssl#newwindow=1&q=gravitational+constant

Re: Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

Zidov ili ne Zidov, cini mi se da ce Newtona
trebati 'ispraviti/doraditi'
(Ali ne onako kako je to Einstein radio!  LOL)

Univerzalni zakon je na kraju izgleda ipak samo specijalni....

Re: Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

"Vaso"  je napisao u poruci interesnoj grupi:o5q3gt$t0n$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

--

Po njoj gravitacijska sila slabi kvadratom udaljenosti.
I ne samo ona, nego sveu prirodi, kugli udvostrucenjem radijusa povrsina se

Bices obavijesten kada se to dogodi!

Re: Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

Posipam se pepelom, Newton je NEOBORIV i TOCAN,
iako su preliminarni rezultati naslucivali i drugu opciju!

I sada OPET tuzna vijest za tebe:
Mnogi tvoji kalkulatori ce PASTI! :-)

PS: Ona stranica je dobila jos 8 ekstenzija....

Re: Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

Tocan je izraz za materijalne tocke,
ali NIJE TOCNO da to vrijedi i u blizini velikih masa
(Shell Theorem)

Tocnija vrijednost je oko 320000 km.....

Re: Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

Da, brojcano!
Ali te hebu jedinice?

Re: Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

Odlicna prilika da se malo primaknemo nazivu grupe!
Prema tebi, ovo:
https://hr.wikipedia.org/wiki/Coulombov_zakon

treba glasiti:
  Coulombova konstanta je SILA kojom se odbijaju dva naboja po 1C na
udaljenosti od 1 metar????

Re: Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

"Vaso"  je napisao u poruci interesnoj grupi:o5rbp9$vqb$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

[...]

-----------

Da,
Ali nuzna je ispravka:

i 1C je ogroman naboj.

Re: Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

grupi:o5slun$e5p$ snipped-for-privacy@ls237.t-com.hr...

[...]

Pardon,korekcija,

m kvadratni u izvedenici me zajebo, on se odnosi na kvadriranje udaljenosti.

Re: Tuzna vijest za Petra i njegove kalkulatore!

I tebi, a i svima koji su ovo procitali bez reakcije
treba dati JEDAN iz FIZIKE!  :-)