grijaci i termostat za komoru

Dakle trebaju mi za pekarsku komoru dva grijaca ( svaki od cca 600-700W) i termostat za iste. Na potenciometru(termostatu) bi se trebala stelati temperatura od 0-50C. I isto tako mi treba prekidac koji u potpunosti gasi termostat(grijace) sa ledicom na sebi. Dakle LEDica pokazuje da li je upaljeno ili ne. Pretpostavljam da tako nesto ne bi trebalo biti tesko spojiti, samo gdje kupiti? Grijaci bi trebali biti suhi. Gdje bi tako nesto mogao kupiti?

Hvala.

Reply to
KisH (Tihomir)

Grijaci- Elmera (Zapre¹iæ) 01/3358-340 Termostat - mo¾e¹ uzeti neki kapilarni recimo za peènicu ili cijevni (nalijegajuæi) to se jo¹ zove radni termostat...

Lp,

-- Miroslav Karabelj, Horvatiæ d.o.o., proizvodnja solarne opreme voditelj proizvodnje elektronièkih ureðaja Samoborska 26

10432 Bregana Croatia

+385/91/510-7727

snipped-for-privacy@horvatic.hr

Reply to
MKarabelj

meni su radili grijace po naruðbi... z

Reply to
zega

Da ne misli¹ mo¾da na

Oni su meni radili po narud¾bi

Reply to
Philip Pirrip

da! ko bi reko na prvi pogled nisam provjeravao, ukrali im identitet!!! Da da ovi drugi!! z

Reply to
zega

Hvala vam svima.

Reply to