TENS i EMS shema

Trazio sam po netu gornje sheme za samogradnju ali sam nasao polovicne tj. nisu bile visefunkcionalne (kontrola frekvencije, trajanje impulsa, strujno i naponsko ogranicenje...itd).
Gledao gotove uredaje i skoro svi po 300 pa na dalje eura.

Da li je netko napravio nesto slicno, moze i sa mikrokontrolerom ili slicnim ?

Re: TENS i EMS shema

Kakve si to trazio uredjaje? Uredjaji koji su kvalitetniji od onih koji
se koriste na rehabilitaciji u toplicama nakon teskih operacija ili
povreda kostaju oko $20 do $30.

http://www.tensunits.com/

http://tinyurl.com/gtl4grq

http://tinyurl.com/jnmgep4

TU3000 koji se na prvom linku prodaje za $32.95 je poboljsana verzija
uredjaja kakvog je frend dobio na koristenje za vrijeme dok je bio u
bolnici nakon operacije zamjene kuka. Znaci da se sluzbeni uredjaji
koji imaju atest za koristenje u medicinskim ustanovama mogu kupiti za
par $10 a ne od $300 nadalje.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama

Ovi su jeftini prenosni i rade na baterije. On je valjda mislil na one
EMS stimulatore koji se koriste na fizikalnim terapijama, koji se
kopcaju direkt u uticnicu :)
kao ovaj
http://www.scriphessco.com/products/amrex-ms324a-low-volt-ac-muscle-stimulator/

Re: TENS i EMS shema

Moguce. Do nedavno nisam ni znao sta je TENS uredjaj - sve dok me frend
nije pitao da mu pogledam gdje da ga kupi. Poslao mi je sliku uredjaja
kojega je dobio za vrijeme dok je bio u bolnici, ne znam da li je u
pitanju placebo ali je reko da mu jako pomaze sta se tice smanjenja
bolova nakon operacije.
--
Let There Be Light
Custom LED driveri prema specifikacijama
Re: TENS i EMS shema

Hvala na linkovima ali ja bih nesto sto se moze samostalno napraviti i sto ima kvalitetno mrezno napajanje.
Vjerojatno nesto DIY postoji samo je teze naci.

Site Timeline