Teen Repellent Apparatus ...

...iliti uredjaj za rastjerivanje zloceste djece (~osobito vrishtavih klinki i klinaca-galamdzija).

Daklem, imam problem: zivim u mirnijem dijelu manjeg HR grada, u visekatnici s balkonom moje sobe koja gleda na suprotnu zgradu bocno postavljenu, ciji siroki zid djeluje kao zvucni reflektor. Taj "reflektor" vristanje klinki i galamu klinaca, koji se "igraju" ispred zgrade, reflektira na moj balkon i, najblaze receno, alergican sam na to vristanje/galamu. Kako je znanstveno dokazano da djeciji vrisak ima frekventnu bazu od 1kHz (koji probija sve prepreke) nikakvi zidovi ili "noice cancelling" slusalice ne pruzaju dovoljnu zastitu mojem umornom i nadrazenom slusnom/psihosomatskom sistemu. Kako bih izbjegao "pravne posljedice" (koje nastaju kad uzmete "stvari u svoje ruke" i "pocnete dijeliti shamare" ili galamiti nazad na tu bezobraznu djecicu) dosao sam na ideju, potaknutu cinjenicom da osobe ispod 30g starosti cuju zvucne frekvencije koje stariji uredjaji nemogu cuti i da "teen repellant" uredjaji vec postoje ali s nedovoljnom/premalom snagom, sagraditi vlastiti "uzurpator" velike snage.

U Engleskoj su pokusali zabraniti taj uredjaj ali je gusht rastjerivanja galamdzija valjda bio prevelik pa je uredjaj ostao u uporabi:

-

-

Ima gotovi uredjaj, nesto sto se zove Mosquito Sound System, ali je premale snage:

-

-

One koje to zanima moze vise o teen repellant procitati na:

-

-

E, sad, pandan na "usmjereni mikrofon" zelim sagraditi "usmjereni uzurpator" s snaznim pojacalom s kojim cu sistematski/usmjereno "gadjati" najzlocestiju djecu i "mini verziju" u obliku "kemijske olovke" s kojom cu pohoditi omiljene kafice gdje provodim slobodno vrijeme a u koje, umjesto da secu po parku kako to i dolikuje, dolaze mlade majke/ocevi s vristavom dijecom. Dakle, ideja je, kad vec nemogu stisati tu djecu mirnim putem, potaknuti djecu da vriste iz sve snage, kako bi konacno to vristanje doprlo do svijesti njihovih roditelja i konacno natjeralo da djecu nauce drzati jezik za zubima ili natjeralo roditelje da pobjegnu glavom bez obzira skupa s dijecom.

Pitanja glase (~jel' tko zna):

1) gdje nabaviti visokotonski zvucnik snage >50W, elektromagnetski, piezzo ili nekakv drugaciji 2) jel ima tko kakvu shemu ili dibar URL s gotovom shemom za "teen repellant" 3) jel tko zna ima li komercijalnih uredjaja takve vrste u HR

Komentari i vlastita iskustva "highly welcomed".

Unaprijed hvala na odgovorima!

Reply to
Stratocaster

---> idi se lijeciti....

...Molim!

Reply to
Comet

FU2

Reply to
Stratocaster

JSIT - kaj smo kul :)))))))))))))))))))))

Reply to
Comet

Kupi se èepiæe za u¹i, a mo¾e¹ si kojeg ugurati i u ¹upak pederèino. Isprika svim stilistima :)

Reply to
Briglja

Preporucujem litru i vodu.

Reply to
fire

Popusi mi majmune idiotski. Moj 10 incher ti fino stane u gubicu, majmune.

Reply to
Stratocaster

----- abuse

mene ne smetaju djeca nego PTICE koje se naseru na drvo ispred ulicne svjetliljke i kukuricu od 1 po noci do 8 ujutro

da li pomaze kakav visikofrekventni izvor za to ?

Reply to
505

Motorna pila? Cigla za u lampu? H5N1? Termonuklearna u ni¾im dijelovima atmosfere?

Ili samo bolja zvuèna izolacija prozora? Okoli¹ smo ionako dovoljno zagadili i zvukom.

Reply to
Mario Malenica

ma ptice su totalno glasnije od svega.. ispred prometna cesta i j¹ se ih èuje a aute se neèuje makar su plastièni prozori ...

jel bi iznad 20 khZ pomoglo ?

Reply to
505

Na zalost alii budi fer i posalji na abuse i ove koji su njega napali ru¾no. A sto se tice posta LoL

Reply to
Mad I.D.

Nabavi postenu macku ;)

--
________
Pozdrav,

Nabavi si zracnicu..

Reply to
Korisnik

da mu pomognem jer ocito nije u stanju...

zega

Ne bi vjerovao ali ptice su izuzetno osjetljive na infrazvuk. Nabavi bas zvucnik 20" i ispucaj jedan puls kao npr. ekplozija petarde (ali bez visokih tonova, naravno). Odletjet ce u hipu, isprobano :)

Reply to
Svemirko

zar nije jednostavnije baciti petardu ? hehe

nego za infrazvuk trebaju velike snage i veliki zvucnici i dobre kutije .. sad pitanje kolika bi snaga bila potrebna za otvoreni prostor.. tj koliko su ptice osjetljive na to

Reply to
505

pa zar ti nije jednostavnije nabavit lutku na napuhavanje i s njom provest vece,umjesto sto na njusima davis ljude kako da sj.... malu djecu,tebe treba prijavit policiji,da to napravis mom djetetu tu bi ti stvar strpo u ¹....,

Reply to
DiGiTaL

ma KRIVOME quotas, pa NISAM ja autor topica i ja ne mislim tjerat djecu nego PTICE !!! u dovri¹tu...

Reply to
505

Ako radis uskopojasni zvucnik onda vise nije tako skupo. Problem je napraviti zvucnik koji linearno svira od 20 do 150Hz npr.

Reply to
Fire