Samsung ML-2160 noise

Danas mi je stigao laserski printer Samsung ML-2160 i sve sam otpakirao/odlijepio prema uputama meðutim prilikom rada mi se èini kao da ne¹to preskaèe kad se okreæu zupèanici unutra (ili ¹to se veæ dogaða). Sve sam pregledao i nigdje ne vidim da je ostao neki komad kartona ili neke plastike. Ispis normalno radi, jedino me buni to "¹klocanje" za koje nisam siguran da li je gre¹ka ili je to jednostavno tako. Pregledao sam par videa na youtube i èini mi se da nema tog zvuka tamo. Da li netko mo¾e iz prve ruke potvrditi za taj printer da li je stvarno tolko buèan ili je negdje ne¹to zapelo? Nosio bi ga na reklamaciju, ali je kupljen online pa mi je to malo nepraktièno.

Hvala

Reply to
NetUser

...baci, i kupi drugi...