Produ¾ni kabel za WLAN antenu

Imam potrebu staviti WLAN antenu 4-5 metara dalje od raèunala radi dovoljno dobrog signala. Da li uopæe ima za kupiti gotovi kabel s konektorima za te i takve antene a da to sve skupa donekle dobro radi?

Reply to
Kratko

Ima ih u raznim duljinama i sa svakakvim kombinacijama konektora, ali IMHO bolje je uzeti WiFI USB karticu i USB produzni.

--
Pozdrav,
Walter

:)

Vidis, to mi nije palo na pamet. Da, definitivno se cini bolja varijanta.

Reply to
Kratko