Hakko 907 zenski konektor?

Gdje naci zenske konektore za Hakko 907 rucku? Mislio sam da ce pasati od Velleman-ove stanice ali su pinovi na Hakko-ovi rucki deblji.

--
Chupo
Reply to

To je 5 pinski DIN konektor 180 stupnjeva. Ima ebay.

Reply to
briglja

Mislis da bi bio ovaj s debljinom pinova kao na 'gramofonskom' DIN utikacu:

?

Pogledacu sutra ali frend kaze da su pinovi u rasporedu kao na:

ali deblji.

--
Chupo
Reply to

Taj s ebaya ne pa¹e jer nema isti raspored. Evo dvije slike sa moje stanice

Filip Lolic

Tnx!

Sutra cu poslikati konektor od rucke jer nije kod mene. Mislim da je to ova rucka:

Probao bih napraviti nesta slicno ovome:

ali s Atmelom i mojim firmware-om. Ako uspije bih napravio i za frenda i bratica pa trazim zenske konektore.

--
Chupo
Reply to

Upravo tu ruèku sam i poslikao, od istog prodavaèa :))

IMHO previ¹e zaje*ancije za ni¹ta. Originalni analogni kontroler radi sasvim pristojno, a u istom ebay duæanu ga mo¾e¹ kupiti za 16$ (naravno kineska kopija, ali sastavljena po originalnoj Hakko shemi). Ili ti mogu ja poslati jednog jer imam vi¹ka ;) f

Reply to
filiplolicREMOVE

koliko trazis za njega, zainteresiran sam za razmjenu neku :D

Reply to
chuspy

Tebi mogu ponudit ZD 937 lemnu stanicu ako ti pa¹e ;) Zvrcni me na mob. f

Reply to
filiplolicREMOVE

ovako ne¹to:

pa zanemariti 6 kontakt vi¹ka

Reply to
Gyz

:-))

Tnx! Vidio sam te kontrolere ali nije to to kad ne napravis sam svoju verziju :-) A dok slozim PWM lako dodam 2-3 gumba i ekran pa slozim memoriju tako da se moze zapamtiti pa trenutno prebacivati izmedju nekoliko temperatura.

--
Chupo
Reply to

Tnx, cini se da bi taj mogo pasati.

--
Chupo
Reply to

Eto, upravo to je ono ¹to nema apsolutno nikakvog smisla, niti za tim ima ikakve potrebe :))) Ovdje jednostavno okrene¹ potenciometar :D f

Reply to
filiplolicREMOVE

:-))

Onda mi preostaje jos jedino prvi razlog: 'nije to to kad ne napravis sam svoju verziju'. :-))

A mozda napravim i neki sleep mode po uzoru na AT-858D+. Ako nista drugo, dok imas ekran i mikrokontroler mozes ubaciti pozdravnu poruku kod ukljucivanja i iskljucivanja lemilice :-)) Ili staviti:

pa ubaciti nesta tipa:

Tek toliko da razbije monotoniju.

--
Chupo
Reply to

E to je jedini dobar razlog :)

Ok, i ovo je korisno ;) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Moja gre¹ka, konektor je DIN 5-polni, 270 stupnjeva a ne 180 stupnjeva. Pinovi nisu ni¹ta deblji. Ja sam naruèio ruèku i slo¾io cijelu lemilicu sa atmelom, display, memorije bla bla. Uvijek mi je gu¹t upaliti ju i raditi s njom. Ima¹ i povoèjnih vrhova za nju, desetak razlièitih za par $. Èak i ne pregaraju :)

Reply to
briglja

Onda bi morao pasati ovaj sta je napisao Gyz?

Jer nalazim samo jedan 5 pinski 270 stupnjeva:

Da li si slagao svoj firmware ili si koristio neciji source? Razmisljam o algoritmu za smanjivanje PWM duty cycle-a prilikom problizavanja ciljnoj temperaturi, frekvenciji ocitavanja trenutne temperature itd.

Ovo?

Chupo
Reply to
Chupo

Jel zna¹ za ovo?

Starpox

Da, tnx! To je ovo isto na sta sam stavio link u mom trecem postu u ovom thread-u (link na Dangerous Prototypes). On je radio s Microchip-ovim mikrokontrolerima a ja cu staviti neki Atmel. Cuo sam se s njim neki dan - odgovorio mi je na mail u trenutku dok je jurio u bolnicu jer je dobio sina :-)

--
Chupo
Reply to

Da.

Koristio sam gotovi projekt, jedino sam preradio ulazni dio za senzor. Ruèka koju sam kupio imala je ntc a ne termopar. Sad je varijanta takva da mogu staviti bilo koju ruèku.

Da.

Reply to
briglja

Otkad sam nabavio nekoliko originalnih Hakko vrhova, ove fal¹e kineske nisam ni pogledao. Razlika nebo zemlja. f

Reply to
Filip Lolic