Hakko 907 zenski konektor?

Gdje naci zenske konektore za Hakko 907 rucku? Mislio sam da ce pasati
od Velleman-ove stanice ali su pinovi na Hakko-ovi rucki deblji.
--
Chupo

Re: Hakko 907 zenski konektor?
To je 5 pinski DIN konektor 180 stupnjeva. Ima ebay.

Re: Hakko 907 zenski konektor?
says...

Mislis da bi bio ovaj s debljinom pinova kao na 'gramofonskom' DIN
utikacu:

http://www.ebay.com/itm//140587224352

?

Pogledacu sutra ali frend kaze da su pinovi u rasporedu kao na:

http://www.velleman.eu/products/view/?country=be&lang=en&id35%1414

ali deblji.
--
Chupo

Re: Hakko 907 zenski konektor?

Taj s ebaya ne paše jer nema isti raspored.
Evo dvije slike sa moje stanice
https://dl.dropboxusercontent.com/u/21387397/slike/2013-07-24%2023.45.59.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/21387397/slike/2013-07-24%2023.48.22.jpg

Re: Hakko 907 zenski konektor?

Tnx!

Sutra cu poslikati konektor od rucke jer nije kod mene. Mislim da je to
ova rucka:

http://www.ebay.com/itm/170962577435

Probao bih napraviti nesta slicno ovome:

http://dangerousprototypes.com/forum/viewtopic.php?t24%57

ali s Atmelom i mojim firmware-om. Ako uspije bih napravio i za frenda
i bratica pa trazim zenske konektore.
--
Chupo

Re: Hakko 907 zenski konektor?

Upravo tu ručku sam i poslikao, od istog prodavača :))

IMHO previše zaje*ancije za ništa. Originalni analogni kontroler radi sasvim
pristojno, a u istom ebay dućanu ga možeš kupiti za 16$ (naravno kineska
kopija, ali sastavljena po originalnoj Hakko shemi). Ili ti mogu ja poslati
jednog jer imam viška ;)

Re: Hakko 907 zenski konektor?

koliko trazis za njega, zainteresiran sam za razmjenu neku :D

Re: Hakko 907 zenski konektor?

Tebi mogu ponudit ZD 937 lemnu stanicu ako ti paše ;)
Zvrcni me na mob.

Re: Hakko 907 zenski konektor?

 :-))

Tnx! Vidio sam te kontrolere ali nije to to kad ne napravis sam svoju
verziju :-) A dok slozim PWM lako dodam 2-3 gumba i ekran pa slozim
memoriju tako da se moze zapamtiti pa trenutno prebacivati izmedju
nekoliko temperatura.
--
Chupo

Re: Hakko 907 zenski konektor?

Eto, upravo to je ono što nema apsolutno nikakvog smisla, niti za tim ima
ikakve potrebe :)))
Ovdje jednostavno okreneš potenciometar :D

Re: Hakko 907 zenski konektor?

 :-))

Onda mi preostaje jos jedino prvi razlog: 'nije to to kad ne napravis
sam svoju verziju'. :-))

A mozda napravim i neki sleep mode po uzoru na AT-858D+. Ako nista
drugo, dok imas ekran i mikrokontroler mozes ubaciti pozdravnu poruku
kod ukljucivanja i iskljucivanja lemilice :-)) Ili staviti:

http://www.ebay.com/itm/170970604638

pa ubaciti nesta tipa:

https://www.dropbox.com/s/yer8jww8ougcuz9/switching.wav

Tek toliko da razbije monotoniju.
--
Chupo

Re: Hakko 907 zenski konektor?

E to je jedini dobar razlog :)

Ok, i ovo je korisno ;)

Re: Hakko 907 zenski konektor?

ovako nešto:
http://www.ebay.com/itm/DIN-Female-Jack-Cable-Connector-adapter-6-Pin-plug-panel-mount-solder-type-/270837493107?hash=item3f0f2c2d73

pa zanemariti 6 kontakt viška

Re: Hakko 907 zenski konektor?

Tnx, cini se da bi taj mogo pasati.
--
Chupo

Re: Hakko 907 zenski konektor?
Moja greška, konektor je DIN 5-polni, 270 stupnjeva a ne 180 stupnjeva.
Pinovi nisu ništa deblji. Ja sam naručio ručku i složio cijelu lemilicu
sa atmelom, display, memorije bla bla. Uvijek mi je gušt upaliti ju i
raditi s njom. Imaš i povočjnih vrhova za nju, desetak različitih za par
$. Čak i ne pregaraju :)

Re: Hakko 907 zenski konektor?
says...

Onda bi morao pasati ovaj sta je napisao Gyz?

http://www.ebay.com/itm/270837493107

Jer nalazim samo jedan 5 pinski 270 stupnjeva:

http://www.ebay.com/itm/120836340934

Da li si slagao svoj firmware ili si koristio neciji source? Razmisljam
o algoritmu za smanjivanje PWM duty cycle-a prilikom problizavanja
ciljnoj temperaturi, frekvenciji ocitavanja trenutne temperature itd.

Ovo?

http://www.ebay.com/itm/140990848650
--
Chupo

Re: Hakko 907 zenski konektor?
Re: Hakko 907 zenski konektor?

Da, tnx! To je ovo isto na sta sam stavio link u mom trecem postu u
ovom thread-u (link na Dangerous Prototypes). On je radio s
Microchip-ovim mikrokontrolerima a ja cu staviti neki Atmel. Cuo sam se
s njim neki dan - odgovorio mi je na mail u trenutku dok je jurio u
bolnicu jer je dobio sina :-)
--
Chupo

Re: Hakko 907 zenski konektor?

Da.

Koristio sam gotovi projekt, jedino sam preradio ulazni dio za senzor.
Ručka koju sam kupio imala je ntc a ne termopar. Sad je varijanta takva
da mogu staviti bilo koju ručku.

Da.

Re: Hakko 907 zenski konektor?

Otkad sam nabavio nekoliko originalnih Hakko vrhova, ove falše kineske nisam
ni pogledao. Razlika nebo zemlja.