Dozvoljena struja po mm2 presjeka žice?

Evo pitanje ovdje jer je google toliko pametan da me zaboli glava...

ra...

Re: Dozvoljena struja po mm2 presjeka žice?
On 6.12.2016. 12:40, snipped-for-privacy@gmail.com wrote:

Re: Dozvoljena struja po mm2 presjeka žice?

Za trafice se uzima 3 A po kvadratu...
promjer zice (mm^2) je korijen iz I/2

Re: Dozvoljena struja po mm2 presjeka žice?

mm2 nije promjer, nego presjek.
Sto nije uobicajeno da se za trafo govori o promjeru vodica?

Re: Dozvoljena struja po mm2 presjeka žice?

2

Re: Dozvoljena struja po mm2 presjeka Ĺžice?

Jee.. Imas pravo, promjer zice u mm!
Provjeravao sam izraz pa mi ostali kvadrati u glavi! :-)

Re: Dozvoljena struja po mm2 presjeka žice?

truje?

 sekundara...

??? da li je 3A po mm presjeka ili po mm2???

Re: Dozvoljena struja po mm2 presjeka žice?

3A po kvadratu (mm2)
A onaj izraz je za PROMJER zice....