Max struja kolektora

U datasheetu pise da je max struja tranzistora tipa BC547 100mA. Ja bi preklapao struju kolektora 250mA ali "pravokutnog" oblika odreðene frekvencije. Uglavnom srednja vrijednost bi bila puno manja od 250mA. Dal bi to tranzistor podnio?

Pretpostavljam da se tih 100mA odnosi cisto na staticku istosmjenu struju? Nisam siguran po ovom pitanju pa molim odgovor.

Reply to
Mad I.D.

Philipsov ide do 100 ("¹pic" do 200mA), a Fairchildov do 300mA. Pravilo kupovine ka¾e kako æe¹ uvijek naæi onog "slabijeg". Potra¾i neki drugi, BD-ovi i jaèi BC bi trebali biti skuplji za oko kunu.

Reply to
Mario Malenica

Zahvaljujem na odgovoru. Cini se da cu umjesto diskretnih tranzistora ipak koristi driver tipa ULN koji mi radi istu stvar, a trpi cak 500mA po izlazu.

Reply to
Mad I.D.

Provjeri u dejta¹itu kolika je max. struja zajednièkog pina na ULN-u.

Reply to
Mario Malenica

Nema nikakvih problema jer ce u nekom trenutku maksimalno jedan izlaz bit aktivan. Hvala na brizi !

Reply to
Mad I.D.

ULN ti ima dosta veliku propagaciju... Nije ba¹ za neka brza prekidanja.

Reply to
akal

Da zbog 2 tranzistora tj. difuznog kapaciteta u bazi. Kaze datasheet da je vrijeme ukljucivanja tj. iskljucivanja 25us sto mi je i vise nego malo jer ce preklapanja biti svakih 10ms.

Pozdrav i hvala na informaciji !

Reply to
Mad I.D.

stavi BC639 (1A)