struja na anteni

tj jel to normalno da ako utaknem antenski kabl u tv a na drugom kraju sam ja (jel) i da me lagano drmucka struja? ili da mi je prek èinèeva spojen tv na dvd,dvd u pojaèalo(samo zvuk)te na isto pojaèalo spojen komp(bananicama onima)i da me i tamo drma struja,onak lagano.

Reply to
=?windows-1250?B?yGl0bw==?=

:: Tvoja antena je na neki naèin uzemljena. Spomenuti tv, dvd i pojaèalo nisu. Kod njih je napravljena za¹tita od strujnog udara dvostrukom izolacijom. Vidjet æe¹ tu oznaku na kuæi¹tu - u veæem kvadratu je manji kvadrat.

Mre¾ni dio nekog (veæine) od tih ureðaja je kondenzatorima manjeg kapaciteta spojen na zajednièki vod na kome su takoðer i konektori. Tako nastaje razlika potencijala izmeðu antenskog voda i ostalih ureðaja.

To je samo vjerojatan uzrok, ne vidim sve detalje na daljinu...

Reply to
ulix111

)te na

nak

to nije normalno, negdje ima kratak spoj... isto ko i kod mene, samo sto nikako da nadjem vremena da otvorim tv....

Reply to
Locutus of Borg

"Locutus of Borg" to nije normalno, negdje ima kratak spoj... isto ko i kod mene, samo sto nikako da nadjem vremena da otvorim tv.... :: Kratki spoj? Pojasni, molim!

Reply to
ulix111

Da imas kratki spoj onda te tek ne bi trebala trest struja, zar ne

Reply to
Status_Quo

ja sam daba za struju al mi se ?ini ne ba? normalno da mi iz tv-a frcaju iskre ak stavim prst na ulaz za antenu na njemu?

Reply to
=?utf-8?B?xIxpdG8=?=

To je normalno, ti si na potencijalu nul-vodièa, a u veæini ureðaja se ugraðuju dva konda sa mase prema fazi i nuli. Prema tome, potencijal mase '?eta' u odnosu na uzemljenje. Da nema toga, statièki elektricitet bi mogao 'nabiti' potencijal mase na vrlo velike vrijednosti koje bi te dobro zdrmale ili uni?tile ureðaj!!???

Reply to
Vaso

ok, nisam bas siguran sto je, ali samo na tom tv-u u kuci lagano drmucka antena... vjerojatno ima negdje nesto sto ne bi trebalo bit...

Reply to
Locutus of Borg

sam

na

struja,onak

mogao

zdrmale

Kondovi nemaju utjecaja na statiku, oni se ugradjuju zbog smanjenja smetnji koji proizvodi SMPS napajanje uredjaja. Problem statike se rjesava megaomskim (>4Moma, dva u seriju) otpornicima izmedju primara i sekundara.