Reservdel_Xenon

Hej !
Är det någon som har en aning var man köper följande enhet till
Xenonbelysning.
2.001kb / 35W / 85VAC max 25KV
Hus: PBT-GF 30
Foto:
http://w1.455.telia.com/~u45526674/Transformator_Xenon.JPG

Vänligen
/leifline

Re: Reservdel_Xenon
leifline, spydde ur sig:

Firmor som för delar till Porsche eller BMW kan hjälpa dig.
Delen finns att hitta här om du knackar in numret under "artikelsök":
http://tinyurl.com/2z5tj
--
ÐIÇK

She's sweet on Wagner,
Re: Reservdel_Xenon

Måste det va orginal??? Annar har ju biltema Xenon ombyggnadssatser, 3400:-
för 2 lampor med drivdon. Undrar för övrigt om någon testat detta????

Hälsningar Anders

Re: Reservdel_Xenon

3400:-
Tack för era svar, skall nysta i detta på måndag.
/leifline

Re: Reservdel_Xenon
Jag har en hel del BOSCH prylar i min Jaguar och jag har beställt dom från
BOSCH direkt du har ju beställnings koden. Jaguar ville ha ca 3000 kr för
bränslepumpen men kostade hos BOSCH 1100 kr som är tillverkaren.
Berra