Kostnad för att dra TP?

När det ändå diskuteras om att dra TP, vet någon var man kan köpa kabel, helst cat 6 utp solid men cat 5e kan gå bra, samt uttag med acceptabel kvalité till bra pris (bra för mig alltså, inte försäljaren ;-)

Reply to
Roger Eriksson

"Roger Eriksson" skrev i meddelandet news:Xns98D1870D82024wrtjcouycmjoweprcgjw@130.239.8.26...

Vet bara att grosspriset in är ca 1-1.50 för cat5 cat 6 vet jag inte så noga

pelle

Reply to
Pelle

Grossistpriset in torde vara helt ointressant om man inte är grossist. Dubbla priset till Åf. Cat6 kostar något mer än Cat5e. Sedan gör det skillnad om det är installationskabel eller patchkabel.

Reply to
Pierre