CCIR/ZVEI - selvbygger

Translate This Thread From Swedish to

Hej med Jer!

Jeg vil spørge om der er nogen der har kendskab til om der findes et
CCIR-modul som man selv kan bygge. Jeg kunne godt tænke mig at monterer et
sådan modul i, eller i forbindelse med, min scanner.

Det ville da være "sjovt" hvis man kunne få sin scanner til at "bibbe" på et
bestemt signal - f.eks. når der er brand, ik'?

Måske er der nogen der kender til scannere hvor der er indbygget mulighed
for dekodning af CCIR-toner? (Eller ZVEI-toner for den sags skyld?)

Mvh

J. Hansen
DK

Site Timeline