Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Nast?pny sposób na ci?g?o?? tradycji zwyk?ych
Niemcy też rozmyślają: TinyURL.pl - blog informacyjny TinyURL.pl - blog informacyjny
26
26

LED w bezpieczniku samochodowym
1. Przy wyłączonych odbiornikach w samochodzie "ucieka" prąd, od południa w sobotę w poniedziałek rano, rozrusznik "pyka", ale nie "kręci". Do bezpiecznika dolutowałem LED z rezystorem 1k,...
21
21

plików na 64K pamieci ?
Witam. Mam pamięć 24c512. Chcę w niej chować różne rzeczy, na tyle różne że powaznie zastanawiam się nad wsadzeniem do środka jakiegoś systemu plików podobnego do FAT. Wymagam dostęp RW,...
23
23

Dane scalaka CHI0114
Witam Mam w pilocie do autoalarmu scalaka CHI0114 w związku z tym, że chciałbym dokupić pilota programowalnego proszę o informację: Czy ten scalak generuje kod stały czy zmienny? Jaka jest...

Powtórka z miernictwa: 'discrimination threshold' kontra
Czy ktoś na bieżąco z miernictwa mógłby mi przybliżyć różnicę pomiędzy 'discrimination threshold' a 'resolution' dla cyfrowego urządzenia pomiarowego mierzącego odległość dwu punktów?...
19
19

zakłócenia na obrazie video
Mam nietypową usterkę w sieci cctv. Są pionowo - skośne prążki na obrazach z kamer, nic szczególnego - normalnie szukałbym jakiejś przetwornicy w zasilaniu któregoś urządzenia, ale -...
6
6

unizasilacz 3x12v + 1x 6V
1. modem kablowy 12/1 2. router 12/1 3. bramka voip 12/0,5 4. telefon bezprzewodowy 6/0,4 chcia³bym to wszystko pogodziæ jakim¶ jednym mocniejszym zasilaczem, by by³y jak najmniejsze straty tylko...
7
7

Gdzie przewód zasilający ekranowany?
Witam Poszukuję przewodu okrągłego, najlepiej ekranowanego, takiego jak często jest stosowany w zasilaczach laptopowych. Czyli dosyć duży przekrój (pewnie 0,75mm), a mała średnica całkowita....

GPS z USB - co w srodku
Czesc, ktos moze rozbieral odbiorniki GPS z USB ? Da sie tam ze srodka wyprowadzic sygnaly po RS-232 ?
2
2

generowanie sygnalu kHz
Czesc, potrzebowalbym generowac sygnal (sinus ew. prostokat) o czestotliwosciach kHz - 40-80khz (jedna czestotliwosc lub kilka - raz taka, raz taka) z przyzwoita stabilnoscia. Pomyslalem, aby zrobic...
3
3

Handel podrabianymi częściami.
Sam padłem kilka razy ofiarą tego procederu. W kilku sklepach po udowodnieniu że część jest nieoryginalna i bezwartościowa zwracano mi kasę ale widzę że nadal ta część znajduje się w...
26
26

Zna ktoś sprzęt pomiarowy firmy GOULD
Witam Czy ktoś z Kolegów zna ten sprzęt ? to coś, czy to taki "chińczyk" w większej obudowie ;-) Pozdrawiam Grzegorz...
1
1

Spliter antenowy do tv
Witam Mam spliter antenowy do tv. Metalowa puszka, 3 zlacza, w srodku druiciki przechodzace od gniazda przez 1 rdzen proszkowy do 2 pozostalych gniazd. Pytanie, czy istotna jest tu kierunkowosc, czyli...
6
6

tamagotchi...
pêta mi sie trochê tego po domu... w sumie ciekawy sprzêcik: ekranik graficzny, piszczyk, parê przycisków i port komunikacji podczerwieni wszystko w jednym pude³eczku za kilka z³otych... jakby...
25
25

oszczedny procek
Czesc, czy znacie jakis procek (do uC) aby byl bardzo oszczedny pod wzgledem zuzycia energii. W zasadzie nic wielkiego nie bedzie robil, tylko raz na jakis czas bedzie "zbieral" bity z wejscia i po...
19
19