Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

panel LCD LP104V2 czy komu? wpad? w r?ce? (hld
Witam. Coś takiego dostałem i chciałem oprogramować. niestety danych jak na lekarstwo na jego temat :( google tym razem mi zbytnio nie pomogły... widzę tam układ LG: GVS690H9 - ale info na jego...
1
1

Zasilacz beztransformatorowy do 2 peltierów
Potrzebuję zasilić dwa spore Peltiery 60W z sieci energetycznej... Czy mogę to zrobić tanio jakoś zasilaczem beztransformatorowym? Np. za pomocą triaka lub tyrystorów? Wiem, ze Peltier to nie...
7
7

Indukcja Amica. Sensory sterujące.
Witam Przestały działać sensory sterujące płytą. A właściwie, to reagują na dotyk, ale nie "gołym" palcem, ale przez... listek ręcznika papierowego! Stukam paluchem, pukam, dotykam itepe, a...
9
9

"Ściemniacz" na diodach.
Witam Was. Swego czasu stosowalem z powodzeniem prosty "sciemniacz" na dwóch diodach prostowniczych - wlacznik dwubiegunowy zwieral jedna lub dwie diody i w zaleznosci od polozenia zarowka swiecila...
12
12

[Allegro] Scalaki, tranzystory, CPO4507...
...podstawki, kontrolki LED - ju¿ od z³otówki. ?item=1277128666

FFT na uk?adzie FPGA
Próbuję zrozumieć istotę działania transformaty Fouriera w oparciu o stronę mam kilka wątpliwości. Proszę szanownych kolegów o wyjaśnienie. 1. Zakładamy, że każdą funkcję sygnału s(t)...
4
4

używany oscyloskop analog czy cyfra?
Witam Wstępnie przymierzam się do kupna oscyloskopu. Elektronika zajmuję się hobbystycznie i raczej cyfrową - uC niż układy audio. Dodatkowo ostatnio próbuje poznać / zrozumieć przetwornice...
26
26

PL2303 i pozomy napiec na TXD i RXD
Mam takie pytanie. Miałem przewód usb do podłączenia telefonu z PC. Jest to zwykły konwerter USB do RS232 z układem PL2303. Przerobiłem go na przejscówke USB-RS tzn zamieniłem tylko wtyczkę...
6
6

rozpoznawanie formatów fdd
mam jeszcze jedno pytanko do specjalistów z tej grupy, jak odbywa się rozpoznawanie formatów dyskietek przez kontrolery? Ktoś mi kiedyś napisał, że czytasz jakiś format i sprawdzasz czy się...
24
24

prośba o opinie
Witam, W trakcie poszukiwań dobrej, cichej i taniej wiertarki do płytek udało mi się zebrać całkiem sporą kolekcję wiertareczek (mam dobrą, mam cichą i kilka tanich). Po rezygnacji z...
12
12

Mikser audio do amplitunera Yamaha R-300
Witam, mam może trywialne pytanie ale nie chciałbym zepsuć sprzętu który posiadam. Znalazłem taki mikser "ART Powermix III": rozważam aby go nabyć i podłączyć jednocześnie komputer oraz...
1
1

szybkie pytanko o cupl
czy w wincuplu mo¿na stosowaæ zmienne po¶rednie, które nie s± przypisane do pinów, a u¿ywane tylko w tworzeniu opisu logiki?
3
3

Pó?przewodniki
Witajcie Jaka jest istota półprzewodników? Czy jest to: zdolność do kontroli przepływu energii z jednego ośrodka do drugiego? Zastanawiam się, czy gdyby nie przewodniki, to czy byłoby...
58
58

Sterownik LCD ILI9325 a ILI9328
Mam oprogramowanie w C na AVR-a ktore chodzi z wyswietlaczem ze sterownikiem ILI9325 (uruchomione za oceanem wiec nie mam jak sprawdzic na zywym organizmie) Z braku takowego wyswietlacza zastosowalem...

Tor audio - bluetooth
Witam, Znajomy ma na bazie stacjonarne CB ale nie chciałby być "uwiązany" do gruszki. Najlepiej by mu pasowała bluetooth-owa słuchawka w uchu. Jest jednak problem z drugą stroną takiego toru...
4
4