Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

amplituner trzeszczy
Trafil mi sie bardzo zadbany, ponad trzydziestoletni amplituner HITACHI SR-302, taki jak tutaj (nie moje zdjecia) po wlaczeniu przez kilka, kilkanascie, kilkadziesiat sekund (roznie) w glosnikach...
8
8

schemat ideowy płyty indukcyjnej Amica
Witam Czy dysponuje ktoś schematem ideowym elektroniki ( szczególnie płytki elementów mocy- zasilających cewki) do płyty indukcyjnej produkcji Amica? model : PI6511SF Proszę o popytanie wśród...
1
1

FPGA - problem z implementacją ..
Witam , Projektuję dość pogmatwane urządzenie. Nie ważne co to ma czynić. PCB 8-warstw , na pokładzie jest Xilinx XC4VLX15-12ff668... PCB projektuję pod Altium Designer 6.7 .. Wszystko idzie...
2
2

Watchdog IP
Witam Grupowiczów poszukujê projektu który by w sieci lan co jaki¶ czas sprawdza³ pingiem router i je¶li nie otrzyma odpowiedzi to odcina zasilanie i po kilku sekundach za³±czyl by je...
13
13

Zlacza board to board poszukuje
Witam. Poszukuje zlacza jak na zdjeciu ponizej. jest typu plytka plytka, ale w przeciwienstwie do tego co znalazlem w sklepch to ma bolce. 36 pinow, dlugosc 16mm. Potrzebuje jeden komplet. Gdyby ktos...

Elektryka - seria Kontakt-Simon Classic grafit
Czy ktoś ma jakiekolwiek elementy z Kontaktu? Jak wygląda montaż, bo widzę, że wszystkie elementy są osobno (ramka, mechanizm, obudowa). Planuję zakup do całego domu. Warto?
15
15

fonty
9
9

Pralka Whirlpool AWM6105/P - troche OFF Topic
Pralka jak w temacie. Na programie 40 st nie grzeje wody, poza tym dzia³a normalnie. Gdy temp nastawi sie na 95 grzeje bez problemu. Podejrzewam termostat/czujnik temp. W manualu do 6100 (do 6105/p...

programowanie sterowników w FBD
Czy ktoś mi pomoże w zaprogramowaniu sterownika PLC Telmatika? w FBD

złoto!
Witam Ilustrowana instrukcja jak odzyskać złoto z komputera :) Wojtek Сегодня вы узнаете, как можно получить золото из старых материнских...
10
10

"Laseroooptyka"
Mam wielka prosbe do wszechwiedzacych elektronikow. Potrzebuje zmodulowac swiatlo czerwonego lasera stabilna czestotliwoscia w granicach 80-90 MHz. Wyobrazam to sobie jako zmontowanie czy wyluskanie z...
67
67

interfejsy diagnistyczne OBD2 VAG i Renault - różnica
Zostałem zapytany ostatnio czym się różnią między sobą dwa interfejst kabelkowe - ja nie wiem. Może ktoś na forum ma większe rozeznanie. Mianowicie są dwa kabelki (interfefsy) które po...
3
3

regulacja prędkości wiatraka w zależn
witam miałem fajny komputer, ale zachciało mi sie nowego. teraz wentylator wyje jak dziki. tzn bios zwalnia go z 4tyś do 2 tyś obrotów, a procesor ma 35 stopni. potrzebuje jakiś prosty układ...
4
4

odczytywanie oznaczen smd
mam zawsze z tym problem . Teraz mi sprzedali tranzystory jako 848 maja oznaczenie 2CK lub 2GK . Oczywi¶cie uk³ad na BC 547 a na nich nie . Ale ja juz nikomu nie ufam :D M.S

Zamiennik BU323
Witam Poszukujê "wspó³czesnego" odpowiednika BU323 najlepiej w obudowie TO220 podobnej (TO3 - w ostateczno¶ci) Musi wytrzymaæ Uce 50V przy przynajmniej 1.5A pracy ci±g³ej, niekoniecznie...
8
8