Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Re: ladowarka do aparatu cyfrowego...
mam
1
1

ladowarka do aparatu cyfrowego...
Zgubila mi sie ladowarka, taka jak ta: w sklepie jest bardzo droga a nie mam czasu czekac az przyjdzie z allegro to chcialbym sobie przerobic z innej ladowarki i tylko mam jedno pytanie, do czego jest...
3
3

Wolne porty do GND czy w powietrze?
Jakie są za i przeciw dla obu sposobów zagospodarowania wolnych portów MCU (Atmega)? - bezpośrednio do masy - do masy przez rezystor - zostawić wiszące "w powietrzu" Dariusz Żołna
1
1

Zakupy przez Hong Kong Inventory Limited
Witam Ponieważ usilnie poszukiwałem pewnych układów scalonych trafiłem na Hong Kong Inventory Limited. Po złożeniu zapytanie dostałem ponad 100 ofert - większość ukryła się w spamie :)....
1
1

sterownik rtl8019as
Witam. Z dokumentacji rtl'a wynika ¿e ma on do dyspozycji 16kB ramu podzielone na strony 256Bajtowe czyli 64 strony. Dlaczego w setrowniku w kilku innych znalezionych przyk³adach ustawione s±...

1wire i podłączenie czytnika
Witam, Noszę się z zamiarem skonstruowania jakiegoś zamka elektronicznego, ot tak żeby potrenować. Kupiłem pastylkę DS1990A-F3 i czytnik tejże pastylki. W paczce nie zauważyłem jakiegoś...
8
8

ebooków na temat atmegi szukam :-)
Cześć Macie jakieś książki w formie elektronicznej, opisujące te procesory? Chodziłoby mi o ogólne wprowadzenie do tej rodziny, i opis programowania w assemblerze. Szukałem w uczelnianej...
2
2

co to za układ ST62T00
Witam Jest taki układ na płytce od odkurzacza która to reguluje obroty silnika, niestety regulacja nie działa, podejrzewam ten układ ST62T00 -to jakis mikroporocesor programowalny ? pozdrawiam
5
5

Re: Sterowanie roletami - przepiecia - ciag dalszy
Nie mam czasu obecnie dokładnie prześledzić toku dyskusji, ale przepięcia na silniku to jedna rzecz ( ja mierzyłem do 1,7 kV przy kablu ok. 2mb), natomiast rozładowanie się kondensatora silnika...

Sterowanie Mosfetem P
Witam!! W przetwornicy do LEDa 3W mam sobie tranzystor MOSFET P (bo przetwornica obniża napięcie - buck), oraz układ z wyjściem otwarty kolektor, który steruje tym MOSFETem... całość zasilana...
11
11

Termometr +-0,1 st. C
Witam. Na bazie jakiego czujnika z wykorzystaniem mikrokontrolera atmega lub na bazie jakiego uk³adu mogê zbudowaæ termometr(y) (lub do 12w1 z mo¿liwo¶ci± sterowania mikrokontrolerem atmega)...
40
40

Przedłużacz z molexa w zasilaczu
Mam dysk przenośny który wymaga zewnętrznego zasilania +12V i 2A. Zabawa w zasilacz który sie głownie grzeje i zajmuje gniazdko na ścianie. Patrze na ten przewód od Zasilacza miękki cienki i...
3
3

Half bridge driver do mosfetów
Powiedzcie mi proszę, czy taki driver jak ST L6388 może pracować z wypełnieniem 100%? A jeśli nie, to co można zastosować przy napięciu <100V?...
1
1

Tektronix TDS210 blady obraz
Witam ! Mam taki oscyloskop z ma³a wad± - s³aby kontrast. Obraz jest, widzê go pod odpowiednim k±tem. Na p³ycie elektroniki nie ma ¿adnego potencjometru reguluj±cego kontrast. Oscyloskop...
3
3

Nietypowy problem - wyłączona lampa
Witam Mam nietypowy problem, otóz mam podlączona lampe (3 zarówki) w taki sposób ze albo swieci jedna zarówka, albo dwie pozostałe albo trzy na raz - czyli tradycyjnie. :) Kontakt jest z...
19
19