Latest threads in Electronics (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Reflektorki LED bez transformatora - jak to zrobili ?
Ostatnio siê interesujê mocno reflektorkami diodowymu zamiast halogenowych (GU10). My¶la³em, ¿e bêdê potrzebowa³ transformator, a tu proszê - od razu s± w sprzeda¿y gotowe do wpiêcia w 230...
6
6

edgecam - zobacz, może jest na pwr ?
Generuj kod NC dla maszyn, pobierz za darmo system i przetestuj strategie obróbki, symuluj ścieżki dzięki dedykowanemu systemowi CAD CAM. Generuj kod NC dla maszyn, pobierz za darmo system i...
1
1

Ultradźwiekowy pomiar przepływu cieczy
Razu pewnego zrobiłem taki układ: Rezonator kwarcowy 5.12MHz na CD4060, na wyjściu Q7 miałem 40KHz. prostokąt. Na jakichś dodatkowych bramkach oraz dzielniku stworzyłem układ który co kilka...
18
18

zalilanie urządzenia 9.6V z alumulatora
witam Kupiłem dziecku zabawkę. Autko zdalnie sterowane, firmy nikko, wiec nie jest to najgorszy złom. Samo auto jest zasilane jest z zestawu 8 akumulatorków paluszków. Autko jest używane, a...
4
4

Lodówka - problem
Troche NTG, ale chyba tylko tutaj sie czegos dowiem. Kupilem lodowke Amica. Wczoraj przywieziono mi do domu. Wlaczylem, zaczela pracowac. Ale caly czas pracuje - juz 36 godzin i ledwo co chlodzi....
23
23

Rejestrator wyzwalany RD, WR, ALE
chcę podglądnąć transmisję z pewnym scalakiem w radiu. komunikacja jest w standardzie Intela, czyli szyna danych 8-bit, sygnały ALE, RD, WR i CS. podłączyłem atmega32 z 16mhz, sygnały ALE,...
3
3

Sony KDL37U4000K vs LG 37L3000
Witam. Mam zamiar jutro zakupić telewizorek jak w temacie. Szukałem na google i niewiele znalazłem na temat Sony, natomiast sporo na temat LG. Wiem już, że obraz ma w miarę OK ale kiepsko z...
2
2

laser
myslicie - przesada z tym ostrzeganiem o latwosci spalenia lasera, czy filmik sponsorowany przez producenta ? J. How to turn a normal laser pen into a BURNING laser pen How to turn a normal laser pen...
3
3

Re: ultradzwiekowy miernik odleglosci a poziom napelnienia kontenera
Hehe, no faktycznie daloby rade. Troche upierdliwe przy napelnianiu ale faktycznie chyba najbardziej skuteczne i zdecydowanie najprostsze :) Czlowiek to sobie lubi zycie komplikowac. Dzieki rowniez...
5
5

wideodomofon po skretce - jak laczyc pary, zaklocenia z trafa...
witam, moze ktos podpowie, czy jest roznica jak laczyc przewody po skretce, tzn ktore sygnaly puszczac na wspolnej parze? mam standardowy wideodomofon - sa sygnaly wizji, fonii, masy i rygla. czy moze...
5
5

jak wygrzać procesor
Witam! Mam pytanie jak mam wygrzać główny procesor tzn. można nagrzewarką ewentualnie zwykłą suszarką do włosów? Nie wiem też po czym poznać że to jest właśnie główny procesor?...
23
23

gdzie w Polsce odpowiednik ir trans
Hi, czy znacie jakies miejsce, w krorym moge nabyc tego typu urzadzenia ? sprawa czy '455kHz Codes' to jakis nowy powszechnie uzywany standard czy raczej egzotyka ? Pozdr. GG

opinie o PIC Training and Development System P928-V for Win XP, Vista
Hi, ktos zetknal sie z tym zestawem ? ( go kupic, jestem poczatkujacy, ale mam podstawy ze szkoly sredniej. Po prostu musze odkurzyc wiedze. Czy mikrokontroler w tym zestawie jest na czasie ? Nie chce...
3
3

Jak wysterowac uklad na prad przemienny
Jest sobie uklad sterujacy i ma na wyjsciu ULN2803. Potrzebuje jednak tym ukladem wysterowac urzadzenie na prad przemienny 12V max 1A (zasilanie impulsem 0.5 sek) Co zastosowac? Nasuwajami sie dwie...
2
2

Willem zasilanie
Gdzie ma byæ plus w zasilaniu willema w ¶rodku czy na zewn±trz Jacka?Czy jak mam zasilacz 12v to musze co¶ ustawiaæ na willemie?
2
2