wyłącznik do suba

Witam.Poszukuję automatycznego wyłącznika do subwoofera.Może ktoś wie gdzie takie ustrojstwo można kupić?

Reply to
Mirek G.

A jak ma on dzialac? Jak nie ma sygnalu przez kilka minut ma go wylaczyc czy jak?

Reply to
wchpikus

Użytkownik "Mirek G." snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:gnbrun$eel$ snipped-for-privacy@nemesis.news.neostrada.pl...

Ja nabyłem drogą kupna na bazarze (za 5plnów 8-O) listwę z opcją master/slave Jak wyłączysz urządzenie master to wyłącza zasilenie na slave Ale nie wiem gdzie można taką listwę kupić (nie szukałem)

Artur(m)

Reply to
Artur(m