Re: Pilnie poszukiwany In?ynier Elektronik

Jingiel snipped-for-privacy@XX.XX napisał(a):

> [...]

chodziło o 10 000 PLN/ m-c + premie

Reply to
ejuraszek

snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Weź przestań bo mam zajady i mnie boli jak się śmieję.

Reply to
sok marchwiowy

... a zajady na brodzie to zapewne, od plucia sobie w brodę ? :)))

Reply to
Jacek "Plumpi

Znów się czepiasz, 10kpl++ to jest wynagrodzenie dostępne w kraju ale nie dla byle kogo i nie za byle co......

zbyszek

Reply to
zbyszek

Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@j38g2000yqa.googlegroups.com...

chodziło o 10 000 PLN/ m-c + premie

Dobra to mogę u Was pracować.

Reply to
Artur(m

Użytkownik <ejuraszek> napisał:

no i syf wychodzi na wieżch:O( o 10tyś+premia nie wstyd na grupach się wypowiadać, ale już podać kwotę do proponowanego stanowista to już wstyd, pewnie dlatego że nawet sprzątaczka by się uśmiała:O)

Reply to
gargamel

Użytkownik zbyszek napisał:

Za opisany zakres kompetencji to 10k++ minus obniżenie na czas kryzysu to naprawdę małe pieniądze - przecież oni chcą człowieka na cztery do pięciu etatów (albo chcą badziewiarza żeby go pracodawcy ożenić i spiepszac na drzewo...). Pierwszym nie zostanę z szacunku dla swojej osoby (nie jestem tak tani i nie potrafię tyle a kitu nie zwykłem wciskać - smród potem za człowiekiem sie wlecze), drugim tym bardziej (powody - patrz wyżej...)

Reply to
"Dariusz K. Ładziak"

Próbuj, masz szansę ;)

Reply to