Zwymiarowane rysunki obudów elementów.

Poszukuje zestawienia obudów elementów (układy scalone, rezystory, tranzystory itp.) wraz z ich wymiarami i nazwami, najlepiej w naturalnych rozmiarach + powiększenie. Z góry dziękuje za pomoc.

Reply to
Maksymilian Dutka

Maksymilian Dutka napisał(a):

Zapomniałem dodać że chodzi mi głównie o elementy SMD.

Reply to
Maksymilian Dutka

Maksymilian Dutka napisał(a):

Jeśli chodzi o układy scalone to bodajże National Semiconductors miał je całkiem ładnie rozrysowane.

Reply to
badworm

Mon, 14 Mar 2005 19:08:57 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Maksymilian Dutka snipped-for-privacy@usunpoczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Zestawienia to raczej nie znajdziesz, ale na koncu prawie kazdego datasheeta masz zazwyczaj rysunek wymiarowy. Pozostaje Ci zatem po prostu zebranie PDFow od jakichkolwiek scalakow/tranzystorow w interesujacych Cie obudowach.

Reply to
BLE_Maciek

Sa odpowiednie normy (nazw nie przytocze), moze ktos mnie wesprze?

Reply to
Sobol

Użytkownik "Maksymilian Dutka" snipped-for-privacy@usunpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d14k87$ni9$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

W zasadzie _każdy_ poważniejszy producent udostępnia na www rysunki wymiarowe swoich obudów. A przynajmniej odwołuje się do dokumentów JEDEC, JEITA itp..

Do poczytania np.:

EP04,05,.../2005

-> JEP95
ma tą fundamentalną zaletę, że standaryzuje większość obudów znajdujących się w obiegu a do tego udostępnia swoje publikacje za darmo. Wszelkie inne (np. JEITA) liczą sobie $$ i to słono. :-(

A dalej alfabetycznie:
?Type=Max
Resztę doszukaj sobie sam...

Reply to
Marek Dzwonnik

Marek Dzwonnik napisał(a):

Bardzo dziękuje właśnie o coś takiego mi chodziło.

Reply to
Maksymilian Dutka