gdzie malutkie termistorki lub ........?

Witam szanownych grupowiczów,

poszukuje takich malutkich elementów do pomiaru temperatury max. srednica najlepiej 1mm moze byc 2mm te co mam mają 3mm to juz troche za duzo , mogą byc to termistorki lub inne aby łatwo sie z nich czytało ją :-) juz patrzylem w sklepach ale wszędzie widze te 3mm termistory.

z góry dziękuję za pomoc.

Reply to
PiteR

Jd. wrote: [...]

tak, mają okolo 1.9mm , przy mierniku mam taką czujke o srednicy 1mm , taka mala kuleczka, ale nie wiem co to jest a miernik ma rozdzielczosc 1*C a to za malo.

Reply to
PiteR

robie takie cos do testowania wiatraków i bloków wodnego chlodzenia, zalezy mi bardziej na rozdzielczosci niz dokladnosci wskazań do rzeczywistosci ( chyba mnie ktos zrozumie ;-/ ) no i spojnosci wskazań dla wielu czujników , mysle ze 0,1*C mi w zupełnosci wystarczy.

Reply to
PiteR

PiteR napisał(a):

Termopara, do kupienia z metra; spoina do wykonania własnoręcznie.

Istnieją takie o rozdzielczości 0.1 st i nie są one wielkim ewenementem.

Reply to
PeJot