Złączka do wpinania się w kabel

A w moim jest tak : wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam i zapalają się światła kręcę dalej światła gasną i startuje silnik puszczam kluczyk silnik pracuje i świecą światła. Po wyłączeniu stacyjki silnik gaśnie i światła również. Instalacja fabryczna . Światła można wyłączyć także wyłącznikiem. Jeśli jest wlączony nie muszę pamiętać o tej czynności. Jak się przepali żarówka mam na tablicy sygnalizację o tym fakcie . Zgadnijcie jaki to samochód ? Pzdr

Reply to
henry1

Użytkownik "henry1" snipped-for-privacy@icpnet.pl napisał w wiadomości news:ev634e$vhm$ snipped-for-privacy@opal.icpnet.pl...

Powiedziałbym że Fiat, ale ta sygnalizacja :-) ....

Reply to
Desoft

Nie zgadłeś :-)) Pzdr

Reply to
henry1

Użytkownik "henry1" snipped-for-privacy@icpnet.pl napisał w wiadomości news:ev65hr$140$ snipped-for-privacy@opal.icpnet.pl...

Zgadłem, że nie Fiat, bo w nim też tak jest zrobione ale nie ma sygnalizacji. :-)

Reply to
Desoft

Użytkownik "Desoft" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:ev66ms$g8n$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Dobra powiem bez bicia Polonez Atu Plus 1,4 GTI Jest to zrobione na procku .O ile dobrze pamiętam a głowy nie dam to chyba AT90cos tam .Moduł procka znajduje sie w skrzynce z bezpiecznikami i przekaźnikami . Pzdr

Reply to
henry1

Użytkownik "henry1" snipped-for-privacy@icpnet.pl napisał w wiadomości news:ev6754$32p$ snipped-for-privacy@opal.icpnet.pl...

bezpiecznikami

Faktycznie, kiedyś miałem okazję naprawiać jakiś moduł do niego też na procku (chyba nawiew). Elektroniki w nim nie żałowali.

Reply to
Desoft

No i komu to przeszkadzało ? Ta kontrola całej instalacji elektrycznej na procku to był pomysł jakiegoś inż. z FSO. Pzdr

Reply to
henry1