Zasilacze ITX

daj znać jak znajdziesz

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

Użytkownik eliminator napisał:

Miałem taki zasilacz u siebie, jakieś 2 lata temu, ściślej mówiąc była to przetwornica 12V --> ATX, miałem się tym zająć tzn. opracować coś podobnego do produkcji dla pewnej firmy. Jednak chodziło o kilka sztuk więc sprawa była nieopłacalna. W zasadzie z tego co obczaiłem był to zespół beztransformatorowych stabilizatorów impulsowych obniżających napięcie, na MOSFETach SMD.

Jaką ilość byś potrzebował i na jak szybko ? Bo jeśli coś takiego nie jest dostępne u nas, to można by się pobawić..tylko na razie jestem zajęty ... do połowy lutego :-P

Reply to
Grzegorz Wójcik

co to znaczy sensowna? liczby!

zyga