zasilacz z jakimś gniazdem 8-pin

Witam Do pewnego urzadzenia (procesor dźwięku (przystawka?) FujitsuSiemens) potrzebuję zasilacza. Gniado opisane power jest podobne (wielkoscią) do gniazda myszki komputerowej z ośmioma pinami. Mam zasilacz z takim wejściem ale nie wiem jak z napięciami na poszczególnych pinach. Na zasilaczu opisane są (8-5)

12VDC, (4-7) 24VDC (1-3-6)0AC1,8V-0-1,8V Czy te napięcia sa w takich zasilaczach znormalizowane czy też każdy producent daje dowoną konfigurację schematu napięć. Boję sie wsadzić zasilacz aby coś nie zadymiło.
Reply to
xxxx