Zasilacz regulowany na LM317 duzej mocy

a nie lepiej uzyc LM 350 ?

Reply to
DJ MuNiO

Sun, 4 Apr 2004 16:32:46 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "kiwi" snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Ktos podrzucil tu niedawno schemat zasilacza (UWAGA !) impulsowego w oparciu o LM317 :-) Nie ma jak ruskie patenty ;-) Zobacz:

BLE_Maciek

Dzieki, ale chodzi mi o dwu tranzystorowy dla lepszej sprawnosci, i wiekszej mocy. pozdrawiam

Reply to
kiwi

Witam,

Dnia 04-04-04 (niedziela) o 19:32, 'BLE_Maciek' napisał(a):

Eee tam... wystarczy zajrzeć do PDF-ki od LM-317, są dwie wersje tego zasilacza - 3A i 4A, a także inne cuda.

Budowałem taki na LM-317 i nie działał. Podobno na uA723 jest pewniejszy (też impulsowy oczywiście)...

Reply to
Dykus

| Ktos podrzucil tu niedawno schemat zasilacza (UWAGA !) impulsowego w | oparciu o LM317 :-) Nie ma jak ruskie patenty ;-) | Zobacz: |

wystarczy zajzec do dataszitu i tam to jest...

Reply to
Doman

Sun, 4 Apr 2004 21:23:11 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Doman" snipped-for-privacy@NiePodaje.Majla wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Mozliwe, ale jakos nigdy nie mialem potrzeby zaglebiac sie w datashit ;-) od LM317

Reply to
BLE_Maciek