zasilacz 3,4v do cyfrowki OLYMPUS

Tylko nie daj się nabrać na ładowarki kichowatych firm. Polecam GP Smart albo GP Rapid (w zestawie z 4xAA 2000mAh kosztuje ok. 200 zł), ewentualnie jakiegoś mikroprocesorowego Ansmanna czy Maha.

Reply to
Adam Dybkowski

1.7Ah były ostatnio w Aldim po 40 centów za sztukę. Wychodzi 8 zł za komplet. Co prawda to nie 2Ah, ale kupę zdjęć wytrzymują. Kupiłem sobie 16 sztuk i mam na zaś ;-)

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Sat, 29 Nov 2003 00:42:51 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Adam Dybkowski snipped-for-privacy@amwaw.edu.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A ja uzywam jakiejs ladowarki noname z akumulatorkami GP 1300mAh i dziala toto bez zarzutu.

Reply to
BLE_Maciek