Zakup MAX3082 w Polsce w detalu (lub czegos podobnego do RS485)

Witam!

Czy mozna gdzieś kupić w Polsce detalicznie (wysyłkowo) MAX3082 w obudowach DIP ? Potrzebował bym też MAX3081 do testów, ale głównie zależy mi na 3082.

Chyba że ktoś zna jakieś inne nadajniki/odbiorniki lini RS485 w 8 nogach DIP i failsafe do dostania ?

Reply to
Sebastian Bialy

Użytkownik Sebastian Bialy napisał:

Próbowałeś w

? Oni sprzedają Maxa i Dallasa.

Reply to
Piotr Buczynski

Ufff nie dziwie się, że mi się nie wygooglało sądząc po badziewności strony. Zapytam ich. Dzięki za namiar.

Reply to
Sebastian Bialy

Użytkownik Sebastian Bialy napisał:

Ja na nich trafiłem przez spis dystrybutorów na stronie maxa:

faktycznie - mają nawet trochę bardziej egzotyczne rzeczy ;-)

Reply to
Piotr Buczynski

Przypuszczałem że takimi scalakami to się handluje w mięsnym na rogu :( Czyżby nikt nie dłubał w RS485 w tym kraju ? MAX232 mozna kupić wszędzie ...

Reply to
Sebastian Bialy

A nie wystarczy Ci SN75176 ?? Jest na 5V, ale nie ma shutdownu.

Reply to
Milosz Skowyra

A jest fail-safe ? Własnie go używam (mam go na kilogramy) ale coś nie bardzo mi się podoba podciąganie rezystorami. Wolałbym fail-safe.

Reply to
Sebastian Bialy

Własnie odpowiedzieli. Minimum 50 sztuk. To dla mnie nie jest detal :(

Reply to
Sebastian Bialy