zakłócenia wzmacniacza samochodowego

Witam kolegow !!!

Mam pytanie jaka przyczyna sa trzaski dochodzace z głosnikow podczas uruchomionego silnika? nie jest to jakas podrobka a wzmacniacz firmowy z przetwornicami napiecia oraz tranzystorami MOSFET filtry HPF LPF 4 kanały wzmacniacz polaczony jest kablami zasilajacymi o przekroju 16 mm2 do akumulatora poprzez bezpiecznik . Radio ktore napedza wzmacniacz to PIONEER DEH-P3630MP poprzez 2 x stereo chinch dobrej firmy.kable zasilajace ida po jednej stronie samochodu a sygnałowe po drugiej zeby sie nie zakłocaly. Zakłocenia powstaly nagle podczas wyjecia radia i nie chca zniknac przez 2 miesiace bylo wszysko ok samochod to mercedes klasa c ale jaki nie wiem to nie moj samochod...

najdziwniejsze jest to ze jak sie odepnie chinche od radia zakłocenia znikaja.... podmienilem radio na nowe tez pionner deh3630 i zakłocen juz nie bylo cisza sama muzyka....

pytania

- czy mogło sie cos uszkodzic w radiu?( sekcja przedwzmacniacza)

- czy mimo to moze cos byc ze wzmacniaczem?

z gory dziekuje za odpowiedz

Mikolaj(AbatinXS)

Reply to
AbatinXS

Sprawdz czy jest masa na gniazdkach w Twoim radiu, czesto sie zdarza , ze jest wypalona, bo albo sie wtyczka do zasilania przez przypadek zewrze, albo wzmacniacz ciagnie mase poprzez chinche

Mariusz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

Reply to
Mariusz