wzmacniacz Sony Ta-313

Czy to jest wzmacniacz estradowy ? Może to kamera pogłosowa (a dokładniej jej linia opóźniająca).

Reply to
Mariusz Dabrowski
Marek Dzwonnik

Witam , Wpadł mi w ręce wzmacniacz jak w tytule . Podczas oględzin jego wnętrzności znalazłem coś co mi tm wogóle nie pasuje . Tzn. na tylnej ściance pod wejściami cinch jest pokrywa, a pod pokrywą jakaś długa sprężyna, na końcach sprężyny jakieś jakby rdzenie, a pod rdzeniami cewki (takie jak w przekaźnikach z wypychanym rdzeniem). Czy ktoś może mnie oświecić co to jest i jaką role sprawuje w tym wmacniaczu ?

Teraz pytanie 2 : w jakim celu we wzmacniaczach jest przełącznik kolumn A i B ? No przecież przeważnie ktoś podłącza 2 kolumny .

I na koniec czy ktoś wie co to za hybryda SI-1125HD ? Nie moge nic znaleźć na temat tej hybrydy :(, a chciałbym się dowiedzieć jakie ma parametry i ile mozna z niej mocy wydoić :)

pzdr,

Reply to
Piotr Chmiel