Wzmacniacz słuchawkowy i kondensatory

Witam Kupiłem sklepie AVT 2 układy stereofonicznego wzmacniacza słuchawkowego link

i na płytce drukowanej jest jeszcze miejsce na cztery kondensatory C1, C2, C5, C6 (680nF) ale ich nie dostałem w żadnym z dwóch zestawów. Oczywiście na opisie schematu są ręcznie przekreślone ale na schemacie umieszczonym w PDFie na ich www jednak są i na zdięciu układu też występują. Po zlutowaniu całego układu (raczej dobrze) wzmacniacz słuchawkowy nie działa. Czy przyczyną może być brak tych kondensatorów? Miejsca na kondensatory są puste, czy należy wlutować "jakieś coś" co połączy ścieżki czy zostawić jak jest i szukać dalej przyczyny? Czy te kondenatory mają duży wływ na jakość dzwięku ?

Z góry dzięki za pomoc szymon

Reply to
szymon

cóż. kondensatory te mają decydujący wpływ na obecność dzwięku na wyjściu wzmacniacza... Możesz od biedy próbowac zastąpić je kawałkami drutu ale za efekty nie ręczę.

kup raczej 4 kondensatory 680nF albo i 1uF i wlutuj je tam gdzie mają być. powinno wtedy grać

CosteC

Reply to
CosteC

Dzieki za pomoc szymon

Reply to
szymon

Jak potencometry są "w KIcie" to brak kondensatorów jest "nielegalny", kit formalnie jest niekompletny. Ciekawe czy cena jest odpowiednio obniżona ? Irek

Reply to
Irek_K