wzmacniacz mikrofonowy dla mikrofonu elekretowego zasilany 5V- prosba

Czym sie wg Ciebie rozni przedwzmacniacz od wzmacniacza?

Reply to
Adam Wysocki

Tak na chłopski rozum: przedwzmacniacz wzmacnia bardzo małe sygnaly ze źródeł takich jak mikrofon czy głowica magnetofonowa na "standard czincz". Wzmacniacz wzmacnia ze "standardu czincz" na głośniki/słuchawki. Wzmacniacz może mieć obie w/w bloki.

Reply to
Marek

Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@fakeemail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Oj, mocno na chłopski... Racja, tak to się pewnie postrzega.

Denon, Technics, czy inna Yamaha...

Ano... Tylko, że to na chłopski... powszechny sposób postrzegania... A ja powiem, jak dla mnie, a co, pochwalę się: Przedwzmacniacz - dokonuje jakiejś operacji na sygnale, zmiana fazy (jeśli trzeba, czy nie tak - nie znam, stąd pytam - robi się wibrato dla OHammonda?), charakterystyka częstotliwości ("equalizer", czy magnetyczny adapter), dodanie zniekształceń (np. fuzz gitarzysty), a wzmacniacz właściwy, końcowy, daje moc sygnałowi... Tak ja to w wielkim uproszczeniu widzę. Cóż, niestety, nie po chłopsku, choć też czasem na "ch", ale za długo by tu pisać, czemu. Myślę Marku, że słusznie zauważyłeś, jak do tego podchodzi ogół społeczeństwa. Mnie się to natomiast skojarzyło z takim czterowierszem (fragnemt większego utworu): "Nasz naród jak lawa Z wierzchu zimna i twarda, sucha i plugawa Lecz wewnętrznego ognia sto lat nie wyziębi Plwajmy na tę skorupę i zstąpmy do głębi..." (Piotr Wysocki w 3 części Dziadów Mickiewicza).

Reply to
HF5BS

witam

nieistotna gra slow, bo kazdy przedwzmacniacz jest wzmacniaczem :)) jezeli dodam mikrofonowy to fachowcy wiedza o co chodzi czyli o moc prady i poziomy sygnalow.

pzdr

Reply to
andgab9

Idz na elektrode, tam sa bardziej uczynni.

Reply to
Zenek Kapelinder

Tam za grę słów to można dostać dożywotniego bana :)

Reply to
Uzytkownik