Wyświetlacz LCD - naprawa

Witam, Na wyświetlaczu LCD (Fujitsu Siemens sprzed 3,5 roku, 18,1 cala) po włączeniu obraz lekko drga. Zjawisko to mija po około 30 minutach. Z doświadczenia użytkownika wiem, że to chyba świetlówki. Czy nie ma kogoś z Krakowa, kto potrafiłby to naprawić? Pytałem na grupie pecet, ale tam usłyszałem, że nie ma sensu naprawiać staroci... Tylko że ta staroć ma obraz o wiele lepszy niż obecne LCD z dolnej/części średniej półki cenowej... Pozdrawiam kb

Reply to
Tramal