Padl monitor LCD Fujitsu Siemens. (Przetwornica do swietlowek ?)

Padl monitor LCD Fujitsu Siemens Prawdopodobnie poszla przetwornica ktora dostarcza (chyba 600V) na swietlowki.Zna ktos jakis sposob aby choc jedna (jest 4) zaswiecic? (Mam zasilacz 600V DC i AC ) Bo wydaje mi sie ze reszta elektroniki jest OK! Jesli bym podswietlil choc jedna, to bym wiedzial czy warto to naprawiac(przetwornica to koszt chyba 60zl na Allegro) Obecnie ekran oczywiscie ciemny, a monitor prad pobiera,przetwornica "glowna " chodzi,do "scalaczow tez napiecie dochodzi. A moze jest jakis sposob na prowizoryczne "podswietlenie ekranu....

Rylen

Reply to
Rylen

Jak reszta działa to zobaczysz obraz przy bardzo jasnym oświetleniu (na słońcu).

Mirek.

Reply to
Mirek

Rylen snipped-for-privacy@man.pl napisał(a):

W moim monitorze CTM7010 padł jeden z miniaturowych ceramicznych bezpieczników 2A na płytce invertera. Ekran był czarny, przy odpowiednim ustawieniu do światła widać było zarysy obrazu. Wlutowałem na drutach zwykły szklany bezpiecznik i już rok pracuje. Wmak

Reply to
Wmak

Player napisał(a):

Dziekuje za "konkretna" i praktyczna porade. Rylen

Reply to
Rylen

Rylen napisał(a):

Ten typ tak ma. Najpierw migocze podswietlenie, potem swad lekkiego pozaru. 2 sztuki w firmie, po lekko ponadrocznym uzywaniu non-stop, w odstepie doslownie tygodnia, chyba maja zaprojektowane padanie tych podswietlen.

Reply to
Jaroslaw Berezowski

Jaroslaw Berezowski napisał(a):

mi w laptopie F-S też poszedł inverter i nigdzie odpowiedniego na podmianę znaleźć nie mogę :/ komp leży już rok i czeka na lepsze czasy

wolfi

Reply to
wolfi
Reply to